پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 تیر 1395 ساعت 00:04:: شناسه خبر: 3621

عدل هاشمی پور:

مشکلات خانواده های شهدا ، ایثارگران و جانبازان رابصورت ویژه پیگیری می کنم

نشست نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با جمعی از فرزندان شاهد و بعضی از ایثارگران در یاسوج برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشستی با حضور سردار عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با جمعی از فرزندان شاهد و تعدادی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در منزل فرزند معلم شهید محمدرضا جهان نژادیان در یاسوج برگزار شد.

در این نشست که به دعوت خانواده شهید جهان نژادیان برگزار شد فرزندان شاهد استان به بیان دیدگاه ها، نظرات و انتقادات خود از برخی مشکلات خانواده های شهدا و مسئولان استانی پرداختند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در ابتدا ضمن گرامیداشت لیالی قدر و پیام تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) ابراز داشت: پیگیری مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان یکی از برنامه هایی که در صحن علنی مجلس به صورت ویژه به آن خواهم پرداخت.

سردار عدل هاشمی پور با اشاره به امنیت پایدار کشور جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: امنیت پایداری که الان در کشور داریم به برکت خون شهدای والا مقام و سایه رهبر عظمای ولایت با مدیریت مدبرانه و الهی ایشان در مدیریت کشور می باشد.

وی به برخی برنامه های عمرانی خود در کهگیلویه بزرگ اشاره کرد و گفت: من به عنوان یک سرباز عملگرا از شعار فراری هستم.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی تنگ نظری ها و بداخلاقی ها در استان اظهار داشت: ما به عنوان صاحبان انقلاب روحیه اعتماد به نفس و خدمت صادقانه خود را از امام راحل به یادگار برده ایم و همین امر باعث می شود که در مقابل بداخلاقی های دیگران صحنه خدمت به مردم را هرگز ترک نکرده و اگر کسی جایی خواست از مسیر انقلاب، اصول انقلاب، اصول رهبری، آرمان های امام، آرمان های شهدا خارج شود با اقتدار کامل جلویش را می گیریم.

لازم به ذکر است سید سلیمان هاشمی به عنوان برگزارکننده این نشست از برگزاری همایشی با حضور خانواده های معظم شهدا با سردار هاشمی در یاسوج خبر داد.
بشارنیوز

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت