پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 خرداد 1397 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 36212

در دیدار با خانواده شهیدان خادمی و خیراندیش عنوان شد

سرکشی از خانواده شهدا یک وظیفه و توفیق الهی است/ جامعه اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ، امام جمعه شهردهدشت و مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان با خانواده شهیدان خادمی و خیراندیش دیدارکردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت سوم خردادسالروز آزادسازی خرمشهر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ، امام جمعه شهردهدشت و مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان با خانواده شهیدان خادمی و خیراندیش دیدارکردند.

در این دیدار که به همت پایگاه مقامت بسیج شهید خیراندیش کمیته امداد (حوزه اداری)برگزارشد حجت السلام حسینی در سخنانی اظهارداشت: دیداروسرکشی از خانواده شهدا یک وظیفه وتوفیق الهی است.

وی گفت:خانواده شهدا برای مردم و جامعه دارای ارزش بسیار بالایی هستند و قدردان خون شهدا میباشندواقتدار، امنیت و آسایشی که درکشور حاکم است به برکت خون مطهر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس به دست آمده است .

سرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه نیز دراین دیدارضمن تبریک ماه رمضان گفت:،ایثار وفداکاری خانواده شهدا قابل تقدیر است وامروز جامعه اسلامی وکسانی که در ان با اسایش وامنیت زندگی می کنند مرهون خون پاک شهیدانی است که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند.

محقق زاده گفت:حماسه ها و فداکاری های شهداوجانبازان و ایثارگران در آغاز انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه از صفحه ی تاریخ پاک نخواهد شد و در واقع پیروز اصلی این انقلاب شهدا ، جانبازان و ایثارگران هستند که با گذشتن از جان و مال خود برگ زرینی از تاریخ معاصر را به خود اختصاص داده اند.

درپایان از خانواده این دوشهید معظم تقدیر به عمل امد.

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت