پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1397 ساعت 04:03:: شناسه خبر: 36581

برگزاری مراسم احیای اولین شب از لیالی قدردرسرفاریاب

همزمان با اولین شب از لیالی پرفیض و برکت قدر مردم سرفاریاب در مساجد و هیئات مذهبی این بخش قرآن بر سر گرفتند و به درگاه خداوند طلب عفو و بخشش نمودند.

همزمان با اولین شب از لیالی پرفیض و برکت قدر مردم سرفاریاب در مساجد و هیئات مذهبی این بخش قرآن بر سر گرفتند و به درگاه خداوند طلب عفو و بخشش نمودند.

به گزارش صدای جنوب، مراسم احیای اولین شب از لیالی قدر شب گذشته در شهرسرفاریاب برگزار شد.

در این مراسم ها که با حضور خیل عظیم روزه داران برگزار شد ،مردم با دعا و نماز به درگاه خداوند متعال شب های قدر را قدر دانستند.
در این مراسم معنوی روزه داران قرآن به سر گرفتند و به درگاه خداوند با صوت زیبای الهی العفو پناه آوردند.
امام جمعه سرفاریاب در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی در گفتگو با خبرنگار صدای جنوب گفت: در قرآن و روایات برای شب های قدر فضیلت های بسیاری ذکر شده و امور خیر و شر مردم ، مرگ و روزی و گناه و ثواب و وقوع هر حادثه ای در طول سال در این شب ها تقدیر می شوند.
حجت الاسلام فرج الله پژمان عنوان کرد : یکی از مستحبات موکد در شب احیاء شب زنده داری در مساجد برای خواندن نمازهای مستحبی و طلب استغفار است.

وی از اجرای برنامه های مختلفی همچون فریضه نماز جماعت مغرب و عشاء ، قرائت قرآن ، دعاهای پرفیض جوشن کبیر ، زیارت عاشورا ، توسل مجیر ، مناجات و سخنرانی و عزاداری به مناسبت شهادت امیرالمومنان حضرت علی (ع) در شب های قدر و در مساجد و هیئت های بخش سرفاریاب خبر داد و گفت: مداحان وسخنران به مداحی وسخنرانی پرداختند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت