پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 خرداد 1397 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 36792

در بازدید نماینده مردم کهگیلویه بزرگ مطرح شد:

فاز اول ایستگاه برق چرام تا پایان تیر ماه به بهره برداری می رسد

فاز دوم ایستگاه برق شهرستان چرام نیز در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

پایگاه خبری صدای جنوب:
فاز اول ایستگاه برق چرام تا پایان تیر ماه به بهره برداری می رسد .
به گزارش خبرنگار صدای جنوب درچرام، دربازدید نماینده کهگیلویه بزرگ  از ایستگاه در حال ساخت برق شهرستان چرام که مدیر برق شهرستان مهندس برزین زاده و افسردیر بخشدار مرکزی وی را همراهی میکردند، سردارهاشمی پور گفت:بررسی عملیات اجرایی و  پیشرفت فیزیکی این پروژه همواره مدنظر می باشد.

مهندس هاشمی پور افزود: تکمیل پروژهای نیمه تمام در هر چهار شهرستان اولویت کاری بنده است.

وی افزود: پیگیرهای زیادی در جهت به نتیجه رساندن فاز اول این پروژه به ظرفیت ۵۰ مگا وات انجام گرفته و انشالله با توجه به قولی که مسولین برق منطقه ای خوزستان داده اند عملیات تکمیلی این پروره هم طی یک سال اینده شروع خواهد شد .
هاشمی پور ادامه داد : از مسئولان شهرستانی و پیمانکار پروژه انتظار میرود ،کارگاهی در کنار این پروژه جهت کسب تجربه های فنی نیروهای تحصیل کرده منطقه راه اندازی نمایند،تا در صورت شروع بکار دیگر ایستگاههای استان از تجربیات انها استفاده شود.
عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ پیشرفت فیزیکی این پروژه را خوب ارزیابی کرد و گفت ؛با راه اندازی این پروژه در اینده ،دیگر مشکل برقی در این شهرستان وجود ندارد.

وی با اشاره به راه اندازی پروژه فسفات چرام نیزگفت:ایستگاه برق چرام جواب گوی انرژی مصرفی این طرح حیاتی میباشد .

هاشمی پور از زحمات مدیرعامل برق منطقه ای خوستان ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تشکرکرد .
مدیر برق شهرستان چرام نیز درحاشیه این بازدید به رسانه ها گفت: فاز اول ایستگاه چرام به ظرفیت ۵۰ مگاوات تا پایان تیر ماه به بهره برداری می رسد.

برزین زاده با تشریح آخرین روند پروژه مذکور که در حوزه کاری انتقال است ، اظهارداشت: با در مدار قرار گرفتن ترانس فاز اول ایستگاه به ظرفیت ۵۰ مگا وات مشکل برق شهرستان چرام به طور کامل مرتفع میشود.

برزین زاده افزود: این ایستگاه با استفاده از یک خط دومداره ۱۳۲ کیلو ولت به طول یک کیلومتر که از خط دهدشت -دو روهان منشعب و تغذیه میشود و دارای چهار فیدر خروجی می باشد که دو فیدر (خط) برق شهر چرام و حومه و دو فیدر برق بخش سرفاریاب و ایستگاه تقویت فشار گاز شهید اتش پنجه تنگ پیرزال را تامین می نماید که هر چهار خط ساخته و اماده بهره برداری می باشند،

وی با بیان اینکه اعتبار موردنیاز برای تکمیل این پروژه حدود ۲۲ میلیارد تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: اعتبار موردنیاز برای تکمیل و بهره برداری فاز اول پروژه حدود ۱۲ میلیارد تومان است.

این مسئول با تشریح مزایای تکمیل و اجرای این پروژه بیان داشت: با اتمام این پروژه ، به ظرفیت بارگیری از خطوط و شبکه های موجود ۴۰ درصد نیز افزوده می شود و در نتیجه برق شهرستان پایدارتر خواهد شد.

وی همچنین از انجام مطالعات کارشناسی شده برای توسعه و اصلاح شبکه های توزیع برق در این شهرستان به منظور کاهش تلفات در اینده نزدیک خبرداد ؛

برزین زاده گفت: فاز دوم ایستگاه برق شهرستان چرام نیز در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.
وی در پایان از زحمات و پیگیری های مدیرعامل محترم شرکت توزیع برق استان مهندس راهزادی،مدیر عامل محترم برق منطقه ای خوزستان مهندس دشت بزرگ،مدیر انتقال نیروی استان مهندس عطا پور و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مهندس هاشمی پور در جهت به نتیجه رساندن این پروژه قدردانی کرد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت