پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 خرداد 1397 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 36911

مسیول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه:

حکام سعودی تروریست پرور هستند/ اسراییل از بین رفتنی است

مراسم روزجهانی قدس درشهردهدشت برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه درجمع راهپیمان روزجهانی قدس گفت:قدس متعلق به مسلمانان است و با ایستادگی  قبله اول مسلمانان به انها بازخواهد گشت.
حجت الاسلام حسینی طلب اظهارداشت:متاسفانه امروز جوانان فلسطینی اماج حمله انسان نماهای عالم قرار میگیرند و در تظاهرات برای گرفتن حق خود به شهادت می رسند.
وی افزود: تعصب بارترازاین است که حاکمان نالایق مکه و مدینه درمرکزجهان اسلام نه تنهاتوجهی به مسلمانان نمیکنند بلکه همراه بااسراییل و امریکا سعی درمقابله بامرکزجبهه مقاومت مینمایند.
حسینی طلب ادامه داد:فرمانده واقعی صهیونیست ها بااشباح الرجال ال سعود رقص شمشیر کرده وانهاراگاوشیرده خطاب میکند.
وی گفت:عربستان سعودی جایگاه تولید تروریست برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی شده و ان چیزی که امروز از تروریست مشاهده میکنیم دستهای عربستان وهابی است.
وی با انتقاد از حکام جاهل و وهابی عربستان تصریح کرد:برخی از فعالان و اگاهان اسلامی درقضیه فلسطین سکوت اختیار کرده اند اما ما تنها کشوری هستیم که تحت ولایت قران ایستاده ایم و در برابر ظلم فریاد میکشیم وهل من مبارزسر میدهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه درپایان سخنانش گفت:همانطور که امام خمینی وعده داده است اسراییل از صحنه روزگار محو خواهد شد و امروز امام خامنه ای نیز نوید داده که در سال های اینده اثری از اسرائیل نخواهدبود..

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت