پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1397 ساعت 02:03:: شناسه خبر: 37021

مسئولین درموردزمین فوتبال اقدام نکنندکشاورزان ان را شخم خواهندزد/سرفاریاب ورزشکاردارداماامکانات ورزشی ندارد

یکی از بخش ها وشهرهایی که از توجه مسئولان در زمینه های مختلف خصوصا در زمینه ورزش و توجه به نوجوانان و جوانان محروم مانده است شهروبخش سرفاریاب است.

 

پایگاه خبری صدای جنوب:سرفاریاب امن و آرام، برخوردار از جمعیتی جوان و خلاق اما از کمترین امکانات ورزشی و رفاهی بی بهره است

خطیب جمعه سرفاریاب در اختتامیه فوتسال رمضان ضمن بازدید از محل برگزاری مسابقات به خبرنگارصدای جنوب گفت: یکی از بخش ها وشهرهایی که  از توجه مسئولان در زمینه های مختلف خصوصا در زمینه ورزش و توجه به نوجوانان و جوانان محروم مانده است شهروبخش سرفاریاب  است.
حجه الاسلام سیدفرج الله پژمان  گفت: بخش سرفاریاب یکی از بخش های شهرستان چرام  است که در سال های دفاع مقدس و بعد از آن خوش درخشیده است و در راه دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب ۷۲شهید گلگون کفن تقدیم نموده است.
وی افزود: بخش سرفاریاب در سالیان نه چندان دور جمعیت بسیارزیادی رادرخودجای داده بودحال آنکه به دلیل عدم وجود امکانات رفاهی وخدماتی علی الخصوص ورزشی مجبوربه ترک این دیارشدند.
پژمان اظهارکرد:باین شور وشوقی که در جوانان ونوجوان دراین بازی دیدیم احساس کم توجهی مسئولین به ورزش سرفاریاب را میبینیم .

سیدفرج الله پژمان به مشکلات تنهاسالن سرفاریاب اشاره وعنوان کرد:ورزش کارودوست دارورزش وجوددارداماامکانات وجودندادچراکه سالن برگزاری مسابقات فاقدسکوجهت تماشای بازی ها هست سرویس  بهداشتی  که مدت زیادی هست نیمه کاره رها شده اند نداشتن حیاط  وروشنایی درمحوطه سالن ازمشکلات اصلی تنها سالن ورزشی می باشد.

امام جمعه سرفاریاب ضمن تقدیرازبرگزارکنندگان چنین بازیهای درشهروبخش گفت: مسئولان برای نسل فعلی و نسل اینده سرفاریاب  تمهیداتی بیاندیشند و مهربانانه برای رفع نیازهای فرهنگی، ورزشی و در راستای بروز استعداد های نوجوانان و جوانان سرفاریاب  اقدامی انجام دهند.
پژمان  اظهارکرد: با توجه به اینکه اوقات فراغت دانش آموزان در پیش است متاسفانه کودکان، نوجوانان و جوانان سرفاریاب از هیچ امکانات ورزشی و تفریحی برخوردار نیستند و معمولا اوقات فراغت این عزیزان با پرسه زدن درکوچه وخیابان، فضای مجازی و….به بطالت می گذرد.

سیدفرج الله پژمان اظهارکرد کرد: متاسفانه در حال حاضر دختران سرفاریاب بیش از پسران از فقدان فضاهای مناسب ورزشی و تفریحی در مضیقه هستند و یکی از نیازهای ضروری سرفاریاب  تامین فضایی برای بروز استعداد ها و ایجاد محیطی امن و سالم برای ورزش بانوان است..

وی اظهارکرد:کارهایی انجام گرفته تلاش هایی ازسوی اداره ورزش صورت می گیرداماجوابگوی نیازاین جوانان نیست.

پژمان گفت:بسیاروشحالم که تیم ها در فضای بسیارخوب بارعایت شئونات اسلامی باهم رقابت کردند.
ایشان  با اشاره به این مساله که زمین فوتبال سرفاریاب به دست فراموشی سپرده شده است  ونارضایتی جوانان ومردم رادرپی دارداز مسئولان ارشد استان، مسئولان سازمان ورزش و جوانان و کسانی که در زمینه کمک به جوانان دستی بر آتش دارند خواست نیاز مردم سرفاریاب خصوصا قشر نوجوان وجوان این شهروبخش را در اولویت قرار دهند و با اقدامی بسیجی و انقلابی آرزوی چندیدن ساله ساکنان سرفاریاب را در راستای تامین محلی برای ورزش را محقق سازند.

سیدفرج الله پژمان در پایان اظهارکرد:اگرمسئولان نمی خواهندکه زمین فوتبال سرفاریاب را تکمیل کنندودرموردچمن ان کاری انجام دهندبه مالکان واگذارتا در ان کشاورزی کنند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت