پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1397 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 37083

جلسه ستادمدیریت بحران درچرام برگزارشد

در خصوص آتش سوزی ها باید هماهنگی ها از قبل انجام شود، مجوزی بگیریم که در شرایط خاص بحران از نیروهای ویژه بتوانیم استفاده کنیم .

پایگاه خبری صدای جنوب:

هادی فتاحی اصل ظهر امروز در ستاد مدیریت بحران چرام با اشاره عدم امکانات ویژه در این شهرستان و با بیان اینکه شرایط موجود باید به صورت ابداعی و خلاقیتی راهکارهایی را ارائه دهیم، اظهار کرد: در خصوص آتش سوزی هایی که در اطراف وجود دارد، راه فرهنگی و ترویجی را داریم که دراز مدت جواب می دهد و در مناطق ما نتیجه آنچنانی ندارد، ضمن آنکه ترویجی عملی را مردم ما بیشتر می پذیرند.
فرماندار چرام با اشاره به این مطلب که در سالهای گذشته ۹۰ درصد آتش سوزی ها خودشان مهار شدند، عنوان داشت: بنابراین در خصوص آتش سوزی ها باید هماهنگی ها از قبل انجام شود، مجوزی بگیریم که در شرایط خاص بحران از نیروهای ویژه بتوانیم استفاده کنیم چرا که به صورت نیروهای پراکنده هیچ کاری از پیش نخواهیم برد.
وی، افزود: هر دستگاهی صادقانه امکاناتی که دارد را باید پای کار بیاورد و هراسی در خصوص خسارت ماشین آلات و امکانات نداشته باشند چرا که نیروی دولت بوده و وظیفه عمومی ما کار کردن و خدمت برای مردم و نظام است، مدیری که با شانه خالی کردن زیر بار همچین مسئولیتی فکر می کند زرنگی کرده در واقع در مسئولیتش کوتاهی می کند و کاری بسیار ناپسندیده است.
این مسئول، ادامه داد: بخشداران عزیز با کمک دهیاران، کارگروهی در هر منطقه تشکیل دهند که اعضای این کارگروه ثابت و مشخص باشد و در مواقع ضروری از این نیروها استفاده شود.
فتاحی اصل با بیان اینکه njo رسمی در شهرستان چرام نداریم، بر ساماندهی نیروهای افتخاری در شرایط بحرانی شهرستان تاکید کرد و متذکر شد: بحران آب را داریم که مسئله بسیار جدی در سطح کشور بوده و نیاز به تفسیر و توضیح ندارد، مرداد و شهریور ماه بحران کلی آب را خواهیم داشت که ضرورت دارد مکان هایی که جهت آب شرب مورد استفاده قرار نمی گیرند ساماندهی شوند تا در ماه های آتی از آنان استفاده کرد.
وی بر فرهنگ استفاده از تانکر آب در منازل تاکید کرد و عنوان داشت: آب و فاضلاب به صورت دوره ای انشعاب آب را در شهرستان قطع کنند تا فرهنگ استفاده از تانکرهای آب جا بیفتد و یاد بگیریم بهینه سازی مصرف آب چگونه باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت