پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1397 ساعت 01:03:: شناسه خبر: 37101

مسئولین منابع طبیعی خدمات دهیاری ها رادرمهاراتش سوزیها نادیده می گیرند

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان چرام به ریاست فرماندار و حضور اعضا با موضوع پیشگیری از آتش سوزی ومدیریت مصرف برق تشکیل گردید.

 

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان چرام به ریاست فرماندار و حضور اعضا با موضوع پیشگیری از آتش سوزی ومدیریت مصرف برق تشکیل گردید.

بخشدار مرکزی چرام با تقدیر از تلاشهای کسانیکه سال گذشته در مهار آتش سوزیها همکاری داشتندگفت:  جنگلها سرمایه های ملی هستند و طراوات خاصی به شهرستان چرام داده وزیبایی اند و چون شهرستان از نقاط مهم گردشگری استان است وظیفه همگانی است که از این سرمایه ملی حفاظت نماییم.

افسردیربابیان اینکه  امسال باید بحران آب  ومشکلات آب شرب عشایر و روستاهای بخش مرکزی  راجدی بگیریم اشاره وافزود:از ادارات متولی می خواهیم که توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و ضرورت بازگشایی راههای عشایری وروستایی را مهم وجهت تسریع در امداد رسانی در مواقع بحرانی دانسته واز راهداری و امور عشایر خواستند که اقدامات لازم را بعمل آورند.

بخشدارمرکزی چرام به موضوع آتش سوزیها اشاره وعنوان کرد:شهرک صنعتی به دلیل وجود کارخانجات وکارگاههای تولیدی نیاز به تجهیز پایگاه آتش نشانی دارد و مدیرعامل شهرکهای صنعت باید برای پیشگیری از وارد آمدن خسارت به تولید کنندگان اقدام عاجل بعمل آورد.

الیاس افسردیراظهارکرد: دهیاری روستای شیخ حسبن دارای یکدستگاه خودرو آتش نشانی است ولی فاقد کادر فنی و آموزش دیده است ودهیار هم قانوناً نمیتواند کار عملیاتی انجام دهد و اگر در موقع کار مشکلی پیش بیاید مسئولیت دارد .

وی ادامه داد: ازفرماندار شهرستان ومدیرکل روستایی می خواهیم نسبت به اختصاص اعتبار جهت احداث پایگاه و تعیین کادر آموزش دیده و فنی همکاری لازم را بعمل اورند.

بخشدار مرکزی چرام عنوان کرد:سال گذشته دهیاریهای بخش مرکزی همراه دیگر ادارات بویژه منابع طبیعی برای مهار آتش سوزیها همکاری کردند وآتشنشانی شیخ حسین ودهیار وشورای روستا مذکور نیز همراهی خوبی داشتند وحتی در مهار آتش سوزیهای بخش سرفاریاب همکاری جدی داشتند که متاسفانه مسئولین محترم مرتبط این خدمات را نادیده انگاشته اند وبا این نوع رفتار باعث دلسرد وبی انگیزگی آنها گردیده اند که از این موضوع گله مند هستم،اما وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است وهر گز در انجام وظیفه کوتاهی نخواهیم کرد

ایشان در ادامه به مدیریت صحیح مصرف برق در ادارات ومنازل اشاره واز مدیران خواستند شرکت توزیع برق را در این زمینه یاری نمایند

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت