پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 خرداد 1397 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 37151

دو دیدار و چند دستاورد؛

زمینه جذب جوانان بهمئی در فاز۲پالایشگاه بیدبلند فراهم شد/اختصاص ۶۰میلیارد ریال اعتبار برای احداث جاده ارتباطی تنگ چویل باغ ملک به دیشموک

سردارهاشمی پور درادامه پیگیریهای خودبامسئولان کشوری برای حل مشکلات حوزه انتخابیه به دیدار دو وزیر رفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردارهاشمی پور ابتدا به دیدار وزیر نفت رفت و دردیداری صمیمی با زنگنه توانست مبلغ ۶۰میلیارد ریال اعتبار برای احداث جاده ارتباطی تنگ چویل باغ ملک به دیشموک تامین نماید.


درخواست دیگر سردارهاشمی پور پذیرش سهمیه بومی برای داوطلبان شهرستان بهمئی درازمون استخدامی فازدوم پالایشگاه بیدبلند بود که باموافقت زنگنه ارزوی جوانان شهرستان بهمئی محقق شد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی در دیدار با وزیر نفت، راهکارهای اصولی و عملی برای برون رفت از وضعیت موجود و بهبود وضعیت صنعت نفت و پتروشیمی را بررسی نمودند.

نماینده مردم کهگیلویه در این دیدار گفت: با توجه به همجواری شهرستان بهمئی به استان خوزستان و وجود ۸۰ حلقه چاه نفتی در این منطقه و تحصیل کرده گان متعدد جوانان این شهرستان در حوزه نفت و گاز در مقاطع عالی، پذیرش آنان در آزمون های استخدامی پیش رو حق طبیعی آنهاست.

سردار هاشمی پور اظهار داشت:
امید این جوانان جویای کار به مساعدت و حسن نظر مهندس زنگنه می باشد و به عنوان خادم مردم انتظار دارم مقام عالی وزارت، همچون گذشته به مردم نجیب و ولایتمدار این منطقه نفت خیز توجه ویژه ای داشته باشد.


مهندس زنگنه در این دیدارباتبریک انتصاب انتخاب سردارهاشمی درنائب رییسی کمیسیون انرژی گفت: بررسی صنعت پتروشیمی کشور در اولویت برنامه های وزارت نفت است و مشکل سهمیه بومی داوطلبان آزمون شهرستان بهمئی حل می شود.

عدل هاشمی پور ضمن تشکر از حسن توجه مهندس زنگنه، از خدمات و مساعدت های مکرر وزیر نفت به حوزه انتخابیه اش تشکر و قدردانی نمود.
دردیداری دیگر سردارهاشمی پور به دیدار بطحائی وزیراموزش وپرورش رفت.


دراین دیدار بحث کمبود فضاهای اموزشی مطرح شد که وزیراموزش وپرورش برای رفع این مشکل قول مساعدداد.
تجهیز درمانگاه فرهنگیان نیز بررسی و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شد.
ازدیگر دستاوردهای دیدار نماینده کهگیلویه بزرگ باوزیراموزش وپرورش تامین ۱۰دستگاه کانکس ۶متری وتکمیل خوابگاه شبانه چاروسا ومدرسه دم تنگ لنده بود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت