پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 خرداد 1397 ساعت 01:03:: شناسه خبر: 37167

قهرمانی ۲ جام ادارات کهگیلویه و محلات دهدشت مشخص شدند

تیم فوتسال آموزش و پرورش چاروسا باشایستگی قهرمان مسابقات جام رمضانی ادارات شهرستان کهگیلویه شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

تیم فوتسال آموزش و پرورش چاروسا باشایستگی قهرمان مسابقات جام رمضانی ادارات شهرستان کهگیلویه شد.
در بازی پایانی این مسابقات که بااستقبال گسترده علاقمندان و مدیران شهرستان همراه بود تیم فوتسال فوریت های پزشکی نتیجه را به حریف چاروسایی واگذار کرد و نایب قهرمانی این مسابقات را بدست اورد.

این مسابقات باشرکت ۱۶ تیم و در چهار گروه برگزار شد .
قهرمانی جوانان شایسته چاروسا در حالی است که انها همچنان منتظر تکمیل ورزشگاه خود در گذر زمان هستند.
در جام محلات نیز تیم فوتسال گلزار در بازی تماشایی وسراسر هیجانی تیم پرسپولیس را با نتیجه ۴بر ۲شکست داد تاشاگردان صمدی باردیگر دستشان به جام قهرمانی نرسد.


هیجان،سرگرمی و فراغتی مناسب کلیدواژه هایی بود که در مسابقات فوتسال محلات و ادارات کهگیلویه بویژه دیدارهای نهایی این ۲جام نمود داشت.
جام محلات مثل هرسال با استقبال تیم های مختلف و بابرنامه ریزی خوب هادی صداقتی رییس انجمن فوتسال محلات و همچنین مدیریت کرامتی رییس ورزش های همگانی و نیکویی رییس اداره ورزش وجوانان برگزار شد.
دراین دور از مسابقات ۱۰تیم شرکت داشتند که امشب(چهارشنبه) در دیدار نهایی دوتیم پرسپولیس و گلزار دهدشت به مصاف هم رفتند.
دیداری تماشایی و هیجانی که بی شک سراغاز خوبی برای حاضرین درسالن شهیدباهنر دهدشت یک روزقبل از آغازمسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود.


شاگردان صمدی مربی زحمتکش و پرتلاش که اینبار هدایت پرسپولیس رابرعهده داشت نبض بازی رادر همان ابتدا در دست گرفتند و با بازی هماهنگ دو بازیکن شماره ۶و ۷خودش قدرت نمایی فوتسالیست های گلزار رابه حداقل رساندند.
برای لحظاتی هرچند کنترل بازی ازدست داور خارج شد و بازی به سمت تنش رفت ولی حضور به موقع نیروی انتظامی که فرماندهی خود سرهنگ دیماز را درکنارشان میدیدند سبب ارام شدن تماشاگران ناراضی از برخی تصمیم های داور شد.
تیم شایسته گلزاردهدشت که برای کسب قهرمانی برنامه ریزی خوبی داشت با گذشت زمان سوار بربازی شد تا صمدی و شاگردانش دردیداری دراماتیک مسابقه را با نتیجه ۴بر ۲واگذار و علیرغم همه شایستگی ها به نایب قهرمانی بسنده کنند.
در پایان مسابقه از برخی مدیران فعال درحوزه ورزش شهرستان قدردانی شد.
سیدعادل رهبریان رییس جمعیت هلال احمر، غلامحمد آذربارگون رییس اداره پست،سرهنگ دیماز فرمانده نیروی انتظامی هدایت بازگیر رییس اداره زندان دهدشت از جمله این مدیران بودند.


همچنین کاپ اخلاق این دور ازمسابقات به صدرالله دوهنده بازیکن و سرپرست تیم فوتسال ایران خودرو اهداشد.


دوهنده همچنین اسپانسر تیم فوتسال پرسپولیس بود و در حمایت ازورزش شهرستان کهگیلویه اقدامات زیادی تاکنون انجام داده است.
رضا نیکویی و بردیان کرامتی روسای اداره ورزش وجوانان و هیئت همگانی نیزدرسخنان کوتاهی از همه عوامل برگزاری مسابقات قدردانی وبرحمایت ازتوسعه ورزش همگانی درشهرستان و تلاش بیشتر مسئولان دراین زمینه تاکید کردند .

نکته جالب توجه ،استقبال چشمگیر مدیران شهرستان ازجمله فرماندار و معاون فرماندار کهگیلویه ازاین مسابقات بود و انها هم ازدیدن چنین مسابقه پرهیجانی راضی بنظر میرسیدند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت