پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1397 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 37338

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

ارائه برگ سنجش نوآموزان برای نام نویسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی الزامی است

علی شیر زهرایی اظهار داشت: اولیای دانش آموزان دوره ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان مرداد امسال فرصت دارند در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برای نام نویسی فرزندان خود به مدارس مراجعه کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت نام نویسی دانش آموزان دوره ابتدایی در این استان برای سال تحصیلی ۱۳۹۸ -۱۳۹۷ پایان مرداد امسال است.

به گزارش صدای جنوب ،علی شیر زهرایی اظهار داشت: اولیای دانش آموزان دوره ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد تا پایان مرداد امسال فرصت دارند در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته برای نام نویسی فرزندان خود به مدارس مراجعه کنند.
وی افزود: نام نویسی از دانش آموزان دوره ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای این استان با رعایت محدوده جغرافیایی محل سکونت انجام می شود در حالی که در روستاهای استان اینگونه نیست.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ارائه برگ سنجش نوآموزان برای نام نویسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی در این استان الزامی است.
زهرایی عنوان کرد: مدیران مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد موظفند بر اساس آیین نامه اجرایی که به شهرستان ها و مناطق استان ابلاغ شده نسبت به نام نویسی دانش آموزان اقدام کنند.
وی ابراز داشت: تاکنون ۳۷۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل ۶ تا ۱۱ سال در کهگیلویه و بویراحمد برای انسداد مبادی بی سوادی شناسایی شده است.
افزون بر ۱۵۲ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت