پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1397 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 37341

تلاش و پیگیری نماینده کهگیلویه بزرگ پیرامون تعیین تکلیف و به ثمر رسیدن پروژه های آب رسانی

با تلاش و پیگیری نماینده کهگیلویه بزرگ پیرامون تعیین تکلیف و هرچه زودتر به ثمر رسیدن طرح ها و پروژه های آب رسانی شهرستان های چهارگانه تصمیم گیری شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار عدل هاشمی پور در دیدار با مدیر عامل آب و فاضلاب کشور و معاون وزیر نیرو گفت: مردم شریف شهرستان های چهارگانه در رابطه با آب آشامیدنی مشکلات اساسی دارند و فرسایشی شدن طرح ها و پروژه های آب منطقه ای و آبهای شهری و روستایی مردم را خسته کرده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: به نتیجه رسیدن طرح های مذکور و نیاز مبرم مردم به آب آشامیدنی سالم یک ضرورت و نیازمند توجه جدی و بیش از پیش مسئولان است.

در این جلسه که معاونت امور عمرانی استاندار و مدیران عامل آب منطقه ای و آبفای شهری و روستایی حضور داشتند تصمیمات و مصوبات زیر منعقد گردید.

۱_ تا نیمه اول تیرماه جاری پیمانکار پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی با مدیریت آب منطقه ای استان تعیین تکلیف گردد.

۲_ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ به این طرح اختصاص داده شده و بصورت صددرصد تخصیص یابد.

۳_ یا توجه به مشکلات کمی و کیفی آب شرب شهرهای دهدشت و سوق، مقرر گردید که اولویت اول اجرای طرح آبرسانی از سد کوثر، شهرهای مذکور باشند و تمهیدات لازم جهت اجرای آن تا پایان شهریور ۹۸ اندیشیده شود.

۴_ نظر به مشکلات آب شرب مناطق دیشموک و چاروسا، ضروری است که مطالعات طرح آبرسانی از رودخانه گندمکار در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد که در نیمه دوم سال ۹۷ عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

۵_ بهره برداری هرچه سریعتر از تصفیه خانه آب شرب سرفاریاب، نیازمند توجه ویژه و اجرای راهکارهای اصولی و عملی است که تصمیمات مناسبی اتخاذ گردید.

در پایان این جلسه مهم، مهندس جانباز ضمن تشکر از پیگیری ها و جدیت نماینده کهگیلویه، بر اجرا و عملیاتی نمودن مصوبات جلسه تأکید نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت