پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1397 ساعت 00:04:: شناسه خبر: 37435

صدای جنوب گزارش می دهد؛

گلایه مندی شهروندان از تاریکی پارک شهید دستغیب دهدشت

تاریکی پارکهای شهر دهدشت بویژه پارک شهیددستغیب سبب نارضایتی مردم شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در شرایطی که بسیاری از شهروندان دهدشتی از کمبود پارک و فضای سبز تفریحی در نقاط مختلف شهر شکایت می کنند عدم رسیدگی مناسب به پارکهای موجود به خصوص در زمینه روشنایی،کفسازی و آبنماها باعث تشدید این مشکل شده زیرا عملا محدود پارکهای این شهر پس از تاریک شدن هوا بخصوص برای خانواده ها غیرقابل استفاده و خطرآفرین می باشد.

اگر از پارک جانبازان که گویا در منطقه سکونت برخی از مدیران احداث شده و به نسبت رضایتمندی بیشتری وجود دارد فاکتوربگیریم بقیه پارک های شهردهدشت وضعیت مناسبی ندارند.
پارک شهید دستغیب (جنگلی) که بزرگترین پارک وقدیمی ترین مکان تفریحی دهدشت است این روزها وضعیت مناسبی ندارد وهمین امر سبب اعتراض ونگرانی مردم بویژه دراین وضعیت آب وهوایی شده است.
نکته تلخ این ماجرااز انجااغازمیشود که علیرغم هزینه زیادبرای احداث «پارک اسکان» عملا هیچگونه استفاده ای نمیشود وانطورکه سیاوش زمان رییس اداره میراث فرهنگی میگوید با افتتاح پارک اسکان و تحویل به بخش خصوصی این اداره هیچگونه نظارتی ندارد و پیگیری این مسئول ازسوی اداره کل میراث فرهنگی وصنایع دستی نیز برای پاسخگویی پیمانکار تاکنون اثری نداشته است.

مدیرمیراث فرهنگی کهگیلویه درگفت وگو با خبرنگارصدای جنوب ادامه داد:اداره کل میراث فرهنگی استان برنده مناقصه رابخش خصوصی (دستاران) معرفی نموده ولی تاکنون هیچگونه مدرکی به دست مانرسیده است و ما نیز برای تعیین تکلیف و حتی خلع ید پیمانکارچندین بار مکاتبه کرده ایم ولی جوابی نگرفته ایم.

ازطرفی به سبب نبودزیرساختها ورودی پارک شهید دستغیب به قدری تاریک است که حتی با گذر از خیابان کنار پارک نیز به سختی می توان وجود چنین پارکی را متوجه شد.

متاسفانه محیط داخل این پارک با وجود داشتن تیرهای چراغ برق که همگی خاموش می باشند فضای ترسناکی رابوجوداورده و ازطرفی مکان مناسبی را برای اراذل و اوباش فراهم اورده است.
این در حالی که به راحتی می توان با روشن ساختن چراغ های روشنایی این مشکل را برطرف نمود و به گذران اوقات فراغت مردم درشرایط بهتری کمک کرد.
متاسفانه هزینه های زیادی برای فضاسازی انبوه چنین پارکی شده اما صرف به خاطر روشن نبودن چراغها و نورافکنهای موجود تاریکی مانع استفاده خانواده ها از این پارکها شده و یا درصورت استفاده تجمع در قسمتهایی از پارک که کمی روشنتر است بوجود می آید و قسمت اعظمی از پارک بدون استفاده می ماند.

شاید برای اجرایی نشدن پروژه های عظیم در زمینه فضای سبز بتوان کمبود بودجه و زیرساختها را دلیل قانع کننده ای تلقی کرد اما روشن نبودن چراغهای پارکها و سامان دادن ابنماها آنهم در فصل تابستان که مورد استفاده بسیاری از شهروندان و مسافران قرار می گیرد با ۱۱ کارگر فضای سبز که از جیب مردم حقوق دریافت میکنند بسیار عجیب و ناراحت کننده است.
لذا انتظار است که بجای شهردار  اینبار نیز شورای اسلامی شهر دهدشت این موضوع را رسیدگی و دراسرع وقت مشکل سیستم روشنایی بزرگترین پارک دهدشت را برطرف نماید.
لازم به ذکر است تماس خبرنگار صدای جنوب برای پیگیری این مشکلات تاکنون ازسوی شهردار دهدشت بی پاسخ مانده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت