پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1397 ساعت 15:04:: شناسه خبر: 37478

رئیس‌کل دادگستری خبرداد:

احتمال لغو تعطیلی روزهای پنجشنبه در کهگیلویه و بویراحمد/سازمان بازرسی درحال پیگیری است

حجت الاسلام مزارعی گفت:نیازی به تعطیلی روزهای پنجشنبه دراستان نیست ودادگستری ازاین مصوبه پیروی نمی کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست رسانه‌ای باخبرنگاران در پاسخ به این سئوال که تعطیلی روز پنجشنبه در استان کهگیلویه و بویراحمد قانونی است یاخیر؟ اظهارداشت: به نظر من نیازی به تعطیلی روز پنجشنبه در این استان باتوجه به دو اقلیم سردسیری و گرمسیری نیست.
 حجت الاسلام غلامرضا مزارعی گفت: براساس مصوبه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و بدلیل مدیریت مصرف انرژی، ساعات اداری مناطق گرمسیری در این استان از شش و نیم تا ۱۳ و نیم بوده و دیگر نیازی به تعطیلی پنجشنبه نیست.
رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرایط آب و هوایی و دمای‌هوا در شهرستان‌های سردسیری کمتر از ۴۵ درجه است، ادامه داد: براساس دستورالعمل صادره از معاون اول رئیس‌جمهور، کاهش ساعات اداری به شهرهایی اختصاص دارد که دمای هوای آن بالای ۴۵ درجه باشد.
مزارعی افزود: به نظر می آید مصوبه تعطیلی روز پنجشنبه در استان کهگیلویه و بویراحمد لغو و البته سازمان بازرسی نیز در حال پیگیری این موضوع است.
وی با تاکید بر اینکه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از این مصوبه پیروی نمی‌کند، تصریح کرد: این دستگاه روزهای پنجشنبه تعطیل نیست و در حال خدمات‌رسانی به مردم استان است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات رسانی مطلوب به مردم وظیفه مسئولان بوده و نباید در این راه کوتاهی از خود نشان دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت