پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 تیر 1397 ساعت 01:04:: شناسه خبر: 37570

اولویت های تاج الدینی در جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمداعلام شد/نگاه سردسیری و گرمسیری را حذف خواهم کرد

تاج‌الدینی ابراز کرد: در این راه دشوار به حمایت استاندار به عنوان نماینده ارشد دولت به عنوان فردی دلسوز و علمی، مجمع نمایندگان، همکاران سازمان و رسانه‌ها نیاز دارم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نگاه سردسیری و گرمسیری آفت توسعه بخش کشاورزری است، گفت: نگاه سردسیری و گرمسیری را در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد حذف خواهم کرد.

به گزارش صدای جنوب، الیاس تاج‌الدینی اظهار داشت: مسئولیت این سازمان در یک مقطع حساس با اجماع و اعتماد مسئولان استانی و وزارتخانه به حقیر واگذار شده که بدون شک با درک این موقعیت تلاش می‌کنم تا نگاه علمی را بر بدنه بخش کشاورزی حاکم کنم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه مذموم گرمسیری و سردسیری را از این دستگاه تخصصی دور می‌کنم، عنوان کرد: وقفه‌ای که در این مدت در سازمان جهاد کشاورزی استان افتاد نیازمند تلاش مضاعف بوده تا ابتدا به نقطه قبلی و بعد از آن ادامه مسیر پیشرفت بخش کشاورزی ادامه یابد.

تاج‌الدینی ابراز کرد: در این راه دشوار به حمایت استاندار به عنوان نماینده ارشد دولت به عنوان فردی دلسوز و علمی، مجمع نمایندگان، همکاران سازمان و رسانه‌ها نیاز دارم.

وی تصریح کرد: اجرای سیاست‌ها، راهبردها و دستورالعمل‌های وزارتخانه، تعیین تکلیف پروژه‌های زخمی، برنامه ریزی برای اجرای پروژه‌های جدید، توسعه گیاهان داروئی، کشت گلخانه‌ای و توسعه باغات در اراضی شیب‌دار جزو اولویت‌های کاری‌ام است.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با ۲۵ سال سابقه کار در بخش‌های مختلف جهادکشاورزی آشنایی کاملی با پتانسیل‌های استان و همچنین نیروی انسانی این حوزه دارم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت