پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1397 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 37899

ضرورت امروز ایران اسلامی در گفتگوی شبکه بین المللی العالم با مدیرکل فرهنگی بنیاد شهید کشور

اسکندر یارنسب بیان کرد:به نظر می‌رسد بهترین و تنها راه موجود، اتحاد و انسجام داخلی و پرهیز از تقسیم بندی ها و تخصیص های تفرقه انگیز ،تکیه و تاکید بر هویت ملی و استفاده از همه سرمایه های انسانی و همه ظرفیت ها و امکانات داخلی و ترمیم و بازتعریف و بازسازی پیوند و اعتماد میان مردم و حاکمیت است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اسکندر یارنسب ازفرزندان ملی استان کهگیلویه وبویراحمد میهمان ویژه برنامه تلویزیونی شبکه العالم بود.

به گزارش صدای جنوب، مدیرکل فرهنگی بنیاد شهید کشور گفت: ناو جنگی امریکا در ١٢تیر ۶٧بر خلاف همه موازین،قوانین و کنوانسیون های بین المللی هواپیمایی مسافربری ایرباس را در حریم آسمان ایران و بر فراز آبهای داخلی ایران مورد اصابت موشک قرار دادندکه موجب شهادت همه ٢٩٠نفر سرنشین آن شد.

 

یار نسب تصریح کرد: علی رغم شکایت و پیگیری ایران در همه مجامع بین المللی و سازمان ملل، نه تنها در قبال این جنایت بلکه در قبال حمایت از تروریسم، هجمه بین المللی علیه ایران در جنگ ۸ ساله،  پایمال کردن حقوق ملت ایران، حمایت از تروریسم و سازمان های اسرائیلی که دست به کشتن نخبه های علمی این مملکت زده اند، نیز هیچگاه نه پاسخگو نوده و نه بازخواست و مجرم شناخته نشده است.

وی با اشاره به پیشینه پر غرور و طولانی کشور ایران، افزود: سیاستمداران آمریکا به پیشینیه ی دیرینه ی تمدن و فرهنگ و قدرت ایران در طول تاریخ واقفند و بخاطر ترس از فرهنگ ظلم ستیز، مقاوم و جریان ساز ایران از کودتای ٢٨ مرداد تا انقلاب ۵٧ ایران و در ۴٠ سال گذشته همواره مقابل خواست و اراده مردم و کشور ایران ایستاده است.

مدیرکل فرهنگی بنیاد شهید کشور خاطر نشان کرد:  دراین سال های اخیر با ریاست جمهوری فرد افراطی مثل ترامپ تقابل ایران و آمریکا به اوج خود رسیده و با حمایت اشکار از مثلث صهیونیستی ،منافقین و سعودی فصل جدیدی از رویا رویی جدی با ایران را آغاز کرده است.

این فعال سیاسی افزود: به نظر می‌رسد بهترین و تنها راه موجود، اتحاد و انسجام داخلی و پرهیز از تقسیم بندی ها و تخصیص های تفرقه انگیز ،تکیه و تاکید بر هویت ملی و استفاده از همه سرمایه های انسانی و همه ظرفیت ها و امکانات داخلی و ترمیم و بازتعریف و بازسازی پیوند و اعتماد میان مردم و حاکمیت است.

اسکندر یار نسب به لزوم بهبود اقتصاد و معیشت مردم به عنوان مطالبه مهم مردم از دولت اشاره و اظهار داشت: تامین معیشت و کاهش فاصله زندگی مسئولین و مردم و جهت گیری برای تامین منافع ملی در عرصه بین المللی از ضروریات شرایط کنونی کشور است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت