پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 تیر 1397 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 37913

بخشدارسرفاریاب درجمع خبرنگاران :

طی سه سال دهیاریهای بخش رابه دوبرابرارتقادادیم

اولین نشست خبری در راستای ارائه عملکرد دهیاریها وخدماتی که در این دولت به روستاها انجام گرفته درسالن فرمانداری باحضورفرمانداربرگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشدارسرفاریاب درنشست خبری عنوان کرد:اولین نشست خبری در راستای ارائه عملکرد دهیاریها وخدماتی که در این دولت به روستاها انجام گرفته درسالن فرمانداری باحضورفرمانداربرگزارشده است ازاین بابت بسیارخوشحال هستم .
اتش سوداباتقدیرازشهرداروشورای شهر افزود:درهمین مدت حضورم درسرفاریاب شهرداری درساختمان استیجاری راه اندازی شدودستگاههایی باکلی خدمات شهری وعمرانی دراین دولت به شهرداری واگذارشد.

وی در ادامه به ذکر خدمات انجام گرفته اشاره کرد :وقتی بنده مسعولیت بخشداری سرفاریاب را پذیرفتم کلا ۱۱ دهیاری به روستاهای این بخش تخصیص داده بودند که ۱۱ روستای بزرگ بخش سرفاریاب را شامل میشد ولی با پیگیریهای بنده و همکاری فرمانداران وقت شهرستان توانستیم این عدد را به ۲۱ دهیاری ارتقا دهیم .
_ تعداد خودروها ۵ دستگاه بوده شامل ۳ دستگاه تراکتور ، یکدستگاه بیل بکهول و یک کامیون حمل زباله که دو دستگاه آخری از همون سالیان اولیه در دوره بخشداران و دهیاران قبلی خراب شده و فاقد کارایی بودن و در خونه دهیاران پارک شده و روز به روز مستهلک تر میشدند با ورود حقیر پیگیر تعمیرشون شدم ولی چون هزینه تعمیرشون بالا بود با طی مراحل قانونی با قیمت رسمی دادگستری در پی فروششان برامدیم که بیل بکهول را فروختیم و کامیون در مراحل قانونی فروش هست تا ماشین الات جدید خریداری کنیم ولی طی سه سال اخیر ۵ دستگاه خودروی حمل زباله به ارزش ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان به برخی دهیاریهای واحد شرایط تخصیص داده ایم.
_ مطالبات کامل دهیاران را که بعضا تا یک سال و نیم معوق مانده بودن را کامل پرداخت نموده و به روز کردیم.
_ جدول کشی در روستاها بطول ۳۸۸۰ متر به قیمت تقریبی ۳۴۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان
_ زیرسازی معابر بطول ۴۲۰۰ متر به قیمت ۲۴۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
_ بازگشایی معابر ۱۰۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان
_ آسفالت معابر روستاهای نهم و دهنو اسلام آباد به مساحت ۲۱۰۰۰ متر مربع به ارزش ۵۸۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
_ احداث ۲۰۰ متر سیل بند به ارزش ۱۰۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
_ دیوار حایل به طول ۱۶۳ متر به ارزش ۱۲۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان
_ کمک به بهسازی آرامستانها ۴۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان
_ تکمیل روشنایی معابر و اصلاح شبکه برق ۶۴/۵۰۰/۰۰۰ تومان
_ کمک به مساجد بعنوان پیوست فرهنگی پروژه ها ۱۷/۵۰۰/۰۰۰ تومان
_ احداث دروازه شهدا بعنوان پیوست فرهنگی پروژه ها ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
_ کمک به گلزارهای شهدا و نصب تابلوی شهیدان باز بعنوان پیوست فرهنگی پروژه ها ۲۱/۷۰۰/۰۰۰ تومان
_ درختکاری معابر ۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان
_ نامگذاری معابر روستاها و نصب تابلو ۱۰/۲۵۰/۰۰۰ تومان
_ نصب پلهای فلزی ۱۱/۷۶۰/۰۰۰ تومان
_ احداث پلهای بتونی ۴۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
_ نصب ۵۰ عدد سطل زباله به ارزش ۱۱/۴۰۰/۰۰۰ تومان
_ جمع آوری زباله ۲۳/۵۰۰/۰۰۰ تومان
_ با احتساب هزینه های ورزشی و بازدید از خانواده های شهدا و …. اعتبارات عمرانی هزینه شده قریب ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان بوده و هزینه های جاری شامل حقوق ، تشویقی های موردی ، بیمه، اضافه کاریهای موردی و پرداخت معوقات قبلی نیز قریب ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان بوده و کلا اعتباراتی که وارد حساب دهیاران شده و برای موارد ذکر شده هزینه شده قریب ۴/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان بوده که در تاریخ بخش سرفاریاب بی نظیر می باشد.
لازم به ذکر است که این خدمات فقط خدمات دهیاران در دولت تدبیر و امید در روستاها بوده و جدا از اعتبارات و خدماتی است که ادارات محترم در روستاها به انجام رسانده اند از جمله ادارات برق ، بنیاد مسکن ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، شبکه بهداشت و درمان ، آب و فاضلاب روستایی که بطور مثال یک قلم از اعتبارات آب و فاضلاب در روستاهای ما تکمیل فاز دوم مجتمع پشته زیلایی بود که قریب یک و نیم میلیارد تومان هزینه کرده اند و دیگر ادارات که از همه اونها تقدیر و تشکر دارم.
چنانچه عزیزی در انجام فعالیتهای فوق شک و شبه های داشت و آمارها را نادرست دانست لطفا به بخشداری مراجعه نماید تا اسناد و مدارک را کامل در اختیار ایشان قرار دهیم که از روز کلنگ زنی پروژه ها تا افتتاحشان کامل فیلم و عکس موجود هست .
وباکارهای انجام شده اشتغال زایی صورت گرفته است.
درپایان از خبرنگاران عزیز و ارجمند که همیشه یارویاورمابوده اندتشکروقدردانی دارم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت