پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 تیر 1397 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 38310

جمع‌آوری مانتوهای جلوباز در بویراحمد/ کهگیلویه و بویراحمد فاقد تولیدی پوشاک است

متأسفانه شاهد هستیم که در خیابان‌های شهر یاسوج پوشش لباس بعضی زنان و دختران چندان مناسب نیست، هر چند که این معضل به فرهنگ غنی و غیرت مردان این دیار آسیب جدی وارد می‌کند، لذا لازم است که تمام دلسوزان و مسوولان فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه تدابیر لازمی را بیندیشند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد گفت: شهر یاسوج تولیدی پوشاک بخصوص پوشاک و مانتو زنانه ندارد البته نه تنها یاسوج بلکه استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد تولیدی پوشاک است.

به گزارش صدای جنوب، متأسفانه شاهد هستیم که در خیابان‌های شهر یاسوج پوشش لباس بعضی زنان و دختران چندان مناسب نیست، هر چند که این معضل به فرهنگ غنی و غیرت مردان این دیار آسیب جدی وارد می‌کند، لذا لازم است که تمام دلسوزان و مسوولان فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه تدابیر لازمی را بیندیشند.
«سید علی اصغر موسویان» در باره مانتوهای نامناسب، اظهار کرد: اکثر پوشاک عرضه شده در بازار یاسوج و استان از دیگر استان‌ها بخصوص تهران وارد می‌شود مغازه داران استان وقتی به تولیدی‌های سایر استانها مراجعه می‌کنند پوشاک و مانتو مناسب گیرشان نمی‌آید.
وی اظهارکرد: در واقع حق انتخاب مانتو مناسب وجود ندارد و آنچه که وجود دارد مانتوهای جلو باز است که مغازه داران مجبور به خریداری هستند.
رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با عرضه کنندگان مانتو جلو باز در سطح شهرستان بویراحمد برخورد شدید و جدی می‌شود، خاطرنشان کرد: بازرسان اتاق اصناف واحدهای پوشاک زنانه عرضه کنندگان مانتو جلو باز را به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند و تعزیرات این واحدها را جریمه می‌کند.
موسویان تصریح کرد: همچنین با همکاری و هماهنگی اماکن نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری مانتوهای جلو باز می‌کنیم.
وی ادامه داد: باید فکری اساسی برای این موضوع شود که تولیدیهای مانتو جلو باز اقدام تولید چنین مانتوهایی نکنند.
رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان بویراحمد اضافه کرد: در سطح شهر یاسوج برای دوختن یک مانتو برای بزرگسال، نوجوان و جوان خیاط و تولیدی وجود ندارد.
۳۰۰ واحد صنفی پوشاک (زنانه، مردانه و بچگانه) در سطح شهرستان بویراحمد فعالیت دارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت