پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 تیر 1397 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 38422

نماینده کهگیلویه بزرگ:

خدمتگزاران مردم را فارغ از مسائل قومی، قبیله ای و جناحی صادقانه حمایت کنیم

عدل هاشمی پور گفت: شهردار و شورای شهر با استفاده از همه ظرفیت های موجود در جهت رفع معارض تلاش نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عدل هاشمی پور گفت: شهردار و شورای شهر با استفاده از همه ظرفیت های موجود در جهت رفع معارض تلاش نمایند و در صورت تدوین نقشه جامع و کارشناسی شده، تمام توان و تلاش را در جهت تأمین اعتبار و اجرای آن بکار می بندم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین قیر جهت روکش خیابان ها و معابر افزود: هماهنگی و مذاکرات لازم در خصوص تأمین قیر برای روکش و آسفالت خیابان اصلی و معابر شهری کهگیلویه را با مسئولان راه و شهرسازی انجام شده و از اقدامات و خدمات شورا و شهرداری صمیمانه سپاسگزاری نمود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی از تامین روشنایی ورودی های دهدشت خبر داد و عنوان کرد: هماهنگی لازم با دکتر خادمی معاون وزیر راه و رئیس توسعه راه های کشور مبنی بر عریض نمودن جاده آرامستان جدید در قالب راه روستایی دهدشت به روستای مهد صورت گرفته است.

نماینده مردم در مجلس ضمن دعوت از اعضای شورا و شهردار برای حضور در تهران، آمادگی خود را برای پیگیری امورات و رایزنی با وزارت خانه های مرتبط برای تامین اعتبار و کمک به شهرداری دهدشت اعلام کرد.

هاشمی پور با درخواست انجام کارهای درآمدزا، از سوی شورا و شهرداری بر مشوق های سرمایه گذاری در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: خدمتگزاران مردم را فارغ از مسائل قومی، قبیله ای و جناحی صادقانه حمایت کنیم و در جهت افزایش و گسترش فرهنگ عمومی تلاش مضاعف نماییم.

در پایان این نشست صمیمی، شهردار و اعضای شورای شهر ضمن قدردانی از تلاش ها، پیگیری ها و اقدامات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر آمادگی خود برای تعامل بیشتر و توسعه شهری تاکید نمودند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت