پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مرداد 1397 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 38615

جلسه شورای اداری کهگیلویه با حضور مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری برگزار شد

نخستین جلسه شورای اداری کهگیلویه با حضور فرماندار جدید این شهرستان وهمچنین پرواز مدیرکل سیاسی استانداری استان برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نخستین جلسه شورای اداری کهگیلویه با حضور فرماندار جدید این شهرستان وهمچنین پرواز مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری استان برگزار شد.

دراین جلسه قرار بود بصورت رسمی از دکتر پوزش فرماندار سابق تجلیل و معارفه فرماندار جدید انجام شود که علی پوزش طبق گفته پرواز مدیرکل سیاسی وانتخابات استان بنابه دلایلی حضور پیدانکرد.
در ابتدای این جلسه رییس بنیادشهیدوامورایثارگران کهگیلویه گفت:نگاه قومیتی سبب شده که پیشرفت کهگیلویه عقیم بماند.


کمال دولتخواه افزود:نخبگان سباسی بارویکرد حذفی به این عقب گرد تاریخی کمک کرده اند و جریان شناسی را سرلوحه کارخود قراردادند.
دولتخواه ادامه داد:نمایندگان مجلس نیزنگاه جامع به توسعه نداشتند وفقط در ابعاد خاصی حرکت کرده اند.
وی گفت:استاندار استان راحمایت کنیم چون نگاه کلاسیک به مدیریت دارد و توسعه استان را فراهم می کند.
دولتخواه باتجلیل از فرماندار سابق کهگیلویه، پوزش را انسانی اخلاق مدارخواندکه نام وی همیشه در تاریخ کهگیلویه خواهددرخشید.
وی فراهم اوردن توسعه کهگیلویه را با مدیران جوانی چون خسروی، کاظمی جو و قبادپور و دمساز را شدنی دانست و ضرورت ان را همبستگی وپرهیز از دودستگی بیان نمود.
رییس بنیاد شهید کهگیلویه ضمن تبریک انتصاب نبکبخت درفرمانداری کهگیلویه گفت:شناخت ابعادتوسعه ، داشتن طرح وبرنامه ،وحدت جریان های سیاسی و توجه به اسیب های اجتماعی بعنوان راهبرد کاری در موفقیت دکتر نیکبخت نقش ویژه ای دارد.

فرماندار کهگیلویه نیز دراین جلسه اظهارداشت:نیاز امروز جامعه باتوجه به دسیسه های دشمنان نظام وحدت و یکپارچگی است و با تاسی ازفرمایشات رهبرمعظم انقلاب به خواسته مردم باتلاش بیشتر به برنامه های دولت تدبیروامید عمل وهمراهی نماییم.


جعفر نیکبخت باقدردانی ازاعتماد مجموعه استانداری درواگذاری مسیولیت فرمانداری کهگیلویه گفت:موظف هستم که درچارچوب برنامه های دولت که همان اعتدال سیاسی وتدببراقتصادی است گام بردارم و دراین راه دست یاری به سوی همه دراز می نمایم.
وی با انتقاد از هجمه های چندروز گذشته و بحث غیربومی بودن ایشان افزود:ما زبان ورسوم مشترک داریم و بکاربردن لفظ غیربومی زیبنده نیست زیرا هم اکنون دکترخادمی استاندار لرستان، دکترنیکبخت استاندار همدان و افشانی شهردار تهران فرزندان کهگیلویه در ان استان ها غیربومی هستند و بایدبه جرم غیربومی منع شوند.
نیکبخت گفت:فراجناحی هستم اما سیاست بلدهستم وهم سیاسیون رااحترام می کنم ولی گرایش به یک جناح خاص بعلت خواسته های فردی وجناحی مانع پیشرفت میشود و سعی میکنم وارداین فضانشوم.
فرماندار جدید کهگیلویه ادامه داد برنامه های اینجانب چیزی جز خدمت نیست زیرا فاسفه وجودی دولت نیز خدمت به مردم است.
وی گفت:درخدمت رسانی به مردم درشرایط سخت بایددرکنارمردم باشیم و
بایدصادقانه جایی که نتوانستیم نیز بامردم درجریان بگذاریم.
وی افزود:مبنای اداری توجه به قانون با نگاه به سند بیست ساله واولویت های منطقه ای و از همه مهمتر اولویت های استاندارورییس جمهور خواهد بود.
فرماندار کهگیلویه ارزیابی امکانات وتوجه به برنامه راهبردی برای جلوگیری ازروزمرگی،
افزایش روحیه بسیجی، تبدیل تهدیدبه فرصت و جوانگرایی راازمهمترین برنامه کاری خود عنوان کرد.. وی برنامه ریزی برای رشد ایمنی وپیگیری بخش سلامت وهمچنین تشکیل شورای اداری دربخش های چهارگانه راازدیگربرنامه های خود برشمرد.
نیکبخت ادامه داد:ماتصمیم داریم باهمه گروه های سیاسی به تعامل سازنده برسیم .
وی درپایان از اعضای شورای بحران خواست همواره در دسترس بوده و تلفن انهاهمیشه روشن باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مدیران مخالف برنامه های دولت کنار گذاشته می شوند.
سید علی پرواز یکی از اصلی ترین دلایل برگزاری این جلسه را حضور علی پوزش فرماندار سابق این شهرستان به عنوان تکریم و تقدیر از او عنوان و افزود: بنا به دلایلی توفیق حضور وی را نیافتیم و امیدواریم در همه مراحل موفق و از توانمندی های وی در جاهای دیگر استفاده خواهد شد.
وی از نفی رفتارهای قوم گرایانه و منطقه گرایانه به عنوان دو عزم جدی استاندار این استان نام برد و اظهارکرد: چنین رفتارهای آسیب های زیادی به دنبال دارند، عزم استاندار جدی است و نه از هیاهوی دیگران می ترسیم و نه عقب خواهیم رفت.
مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از توسعه جدی به برنامه های توسعه محور به عنوان دیگر برنامه های استاندار نام برد و خاطرنشان کرد: نگاه حوزه استانداری نگاهی فراگیر و به مشکلات همه شهرستان های این استان توجه جدی دارند.
پرواز نقد را حق مردم دانست و با بیان اینکه مدیران موظف هستند به این حق احترام بگذارند، عنوان کرد: رسانه ها موظف هستند به عنوان دیده بان توسعه نظاره گر عملکرد مدیران باشند و در نهادینه کردن نقد مسئولان پیشقدم باشند.
وی با بیان اینکه مردم فرق انتقاد و تخریب را می فهمند ادامه داد: ما سینه گشاده و گوش شنوا برای شنیدن انتقادها داریم و دفتر سیاسی استانداری برای آسایش مردم برنامه های از جمله”گفت وگو” را در دستور کار دارد.
مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: نباید از گفت وگو هراسید چرا که بسیاری از مشکلات و چالش ها با گفت وگو حل خواهند شد.
پرواز تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد پارازیت هایی از مراکز معلوم الحال بر امواج خدمت رسانی دولت ذره ای خلل در برنامه های دولت ایجاد کنند و کسانی که نقاب جریانی می زنند و قلاب فردی و قومیتی دارند نه صدایشان شنیده نمی شود بلکه ارزش شنیدن ندارند.
وی با بیان اینکه برخی افراد در کهگیلویه خود را داعیه دار دولت نشان می دهند، گفت: شما که زمانی ماشین جمع آوری برای مخالفان دولت بودی چگونه امروز دم از دلسوزی می زنید؟ خیال نکنید این جیغ و فریادها حوزه استانداری را از پای می اندازد.
پرواز یکی از سیاست استاندار کهگیلویه وبویراحمد را توجه جدی به برنامه های سیاسی و راهبردی دولت تدبیر و امید عنوان و اظهار کرد: اگر مدیری در این دولت نعل وارونه بزند بدون تردید لحظه ای با او برخورد خواهد شد و هیچ قومیتی نمی تواند در او دخیل باشد.
وی بیان کرد: فرماندار کهگیلویه موظف است مدیران را رصد و اگر مدیری مخالف دولت عمل کند او را به استانداری معرفی نماید.
پرواز با بیان اینکه مدیران بدون هیچ ترسی از برنامه های دولت حمایت نمایند، تصریح کرد: اگر مدیری عرضه حمایت از برنامه های دولت را ندارد خود کنار بکشد و اگر کنار نرود کنار زده خواهد شد.
وی اضافه کرد: آقای نیکبخت فرماندار طیف خاصی در این شهرستان نیست بلکه فرماندار دولت تدبیر و امید است و حوزه استانداری از همه ظرفیت ها از او حمایت خواهیم کرد.

برپایه گزارش صدای جنوب برخی از مدیران کهگیلویه سخنان علی پرواز را درراستای سیاست تعامل سازنده فرماندار جدید کهگیلویه با گروه های سیاسی ندانستند ونسبت به برخی از سخنان وی بشدت انتقاد کردند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت