پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مرداد 1397 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 38738

در نشست تخصصی بررسی آسیب های اجتماعی جمعی از طلاب فارس و کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

لزوم توجه بیشتر به وضعیت معیشتی و رفاهی طلاب

هاشمی پور گفت: امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون رهبری حضرت امام ، درایت رهبر فرزانه انقلاب، جانفشانی شهیدان والامقام و لطف خدای متعال است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست تخصصی بررسی آسیب های اجتماعی با حضور نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مجمع نمایندگان استان و جمعی از طلاب استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا برگزار گردید.

این برنامه با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی و به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و روحانیون استان های مذکور برگزار گردید.

مهندس عدل هاشمی پور در این آیین گفت: بخش اعظمی از فلسفه وجودی و شکل گیری انقلاب اسلامی، تحقق آرمان های حضرت امام (ره) در زمینه های مختلف اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بوده است و امام راحل بزرگترین مانع که همان رژیم منحوس پهلوی بود را به لطف خدا و خون شهیدان از پیش رو برداشت و خوشبختانه
امروز خلف صالح آن امام همام سکاندار کشتی انقلاب است و حوزه فرهنگ و اقتصاد از بالاترین دغدغه های ایشان است.

هاشمی پور گفت: امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون رهبری حضرت امام ، درایت رهبر فرزانه انقلاب، جانفشانی شهیدان والامقام و لطف خدای متعال است.

سردار هاشمی پور حفظ حیثیت معنوی افراد را از نشانه های یک جامعه سالم برشمرد و عنوان کرد: واقعیت این است که در مباحث فرهنگی خلاء ها و مشکلات زیادی داریم و متأسفانه بی توجهی به مباحث فرهنگی در جامعه خصوصا در میان نخبگان وجود دارد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی بررسی ابعاد و موارد مختلف آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را خواستار شد و افزود: اقدامات فرهنگی نیازمند توجه جدی ، اختصاص و تأمین اعتبار لازم است و تشکیل چنین همایش ها و برنامه هایی در سایر مناطق استان با حضور کارشناسان، صاحب نظران و متولیان امر بمنظور کاهش آسیب ها و برقرای آرامش در جامعه ضروری است.

سردار هاشمی پور حراست از نظام اسلامی، حمایت و تبعیت از رهبری را مورد تاکید جدی قرار داد و گفت: حوادث و وقایع جهان اطراف خود را با دقت زیر نظر داشته باشیم و بصیرت و هوشیاری خویش را افزایش دهیم.

عدل هاشمی پور بازگشت روحیه انقلابی و پیشرفت را نیاز امروز جامعه دانست و اظهار داشت: دمیدن روح تعهد و امیدواری به آینده، با داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی امکان پذیر است.

سردار هاشمی پور توجه بیشتر به وضعیت معیشتی و رفاهی طلاب را خواستار شد و از مدیرکل سازمان تبلیغات استان و جناب دکتر دارابی معاون امور مجلس و حقوقی سازمان تبلیغات اسلامی کشور بخاطر اهتمام در برگزاری این برنامه باشکوه تشکر و قدردانی نمود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت