پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1397 ساعت 10:05:: شناسه خبر: 38829

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران حاضر نیستند عملکرد نظام را از پشت تریبون‌های نماز جمعه بیان کنند

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از اعلام ستاد نماز جمعه قلعه رئیسی به عنوان ستاد نمونه استان خبر داد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت الاسلام صفدر پناهی اظهار کرد:  امام خمینی (ره) برپایی نماز جمعه را یکی از برکات اسلام دانست که مردم باید به آن اهمیت دهند و نماز جمعه به عنوان یکی از برکات اسلام مهمترین فرصت برای نمایش وحدت امت اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برخی مدیران حاضر نبوده در نماز جمعه‌ها شرکت کنند خاطرنشان کرد: اگرمسؤولان در مصلاهای میز خدمت برپا نکنند مردم از آنها فاصله می‌گیرند.

وی مصلاهای نماز جمعه را تریبونی مناسب برای بیان عملکردهای نظام دانست و یادآور شد: متاسفانه اغلب مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر نیستند عملکرد نظام را از پشت تریبون‌های نماز جمعه بیان کنند و همین موضوع عامل فاصله گرفتن آنان با مردم شده است.

پناهی از اعلام ستاد نماز جمعه قلعه رئیسی به عنوان ستاد نمونه استان خبر داد و بیان کرد: هر ساله ویژگی‌ها  و توانمندی‌های موجب می‌شود تا یکی از ستادهای نماز جمعه به عنوان ستاد نمونه استانی انتخاب شود که سال ۹۶ ستاد نماز جمعه قلعه رئیسی به دلیل نظم و انضباط در اطلاع‌رسانی، سرعت پاسخ‌گویی به سوالات شورای سیاست‌گذاری، فعال بودن سایت ستاد نماز جمعه و گزارشات مردمی که به شورای سیاست گذاری می‌رسد انتخاب شد.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ستاد نماز جمعه قلعه رئیسی یکی از ستادهای برتر و توانمند استان است که توانست رضایت قابل توجهی را برای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کسب کند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت