پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 مرداد 1397 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 38848

استاندار خبر داد:

برگزاری جلسه اضطراری شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته آینده جلسه اضطراری شورای برنامه‌ریزی برگزار شود تا اعداد و ارقام توزیع شده با ارائه برنامه و جزئیات توزیع اعتبارات، نهایی شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد  با هدف توزیع اعتبارات سال ۹۷ این استان تشکیل شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست از مدیران خواست تا با در نظر گرفتن شرایط خاص کشور صرفه‌جویی در هزینه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

علی‌محمد احمدی افزود: اگر اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار ما باشد، بسیاری از مأموریت‌ها، سفرها، هزینه‌های انرژی و سوخت، اضافه‌کاری و سایر هزینه‌های قابل کاهش است و مدیران به این موضوع توجه کنند.

وی با اشاره به اعتراض برخی مدیران به اعتبارات هزینه‌ای خود به ویژه در حوزه اضافه‌کار، گفت: توزیع بودجه روال مشخصی دارد اما در بحث اضافه‌کاری همیشه سفارش کردم که اعتبارات دستگاه‌ها با عدالت و به تناسب ماهیت کاری هر دستگاه توزیع شود اما آنچه مهم است افزاش بهره‌وری در یک اداره است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین خطاب به مردم و رسانه‌ها گفت که اعتبارات این استان در سرجمع رشد کرده و اگر رقم برخی سرفصل‌ها کمتر شده برای این است که رویکرد دولت در بودجه‌ریزی با هدف عملیاتی شدن و شفافیت تغییر کرده و اعداد و ارقام بودجه به سمت اعداد واقعی و قابل تخصیص رفته است.

وی ادامه داد: این موضوع خاص استان ما نیست و من از آقای نوروزی انتظار دارم که برای شفافیت بودجه بیش از این تلاش کند.

احمدی همچنین گفت: برای اختصاص اعتبار به دستگاه‌ها در سرفصل ارتقای شاخص‌ها، مدیران بدانند که اعتبارات مشخص شده فقط به برنامه و طرح داده می‌شود و مدیری که برنامه بدهد پولی هم دریافت نخواهد کرد.

به گزارش فارس در این نشست، اعتبارات ۲۱۵ میلیاردی هزینه‌ای، ۴۰ میلیاردی عمرانی استانی، ۱۳۸ میلیاردی یک سوم نفت، ۳۲ میلیاردی دوسوم نفت، ۱۸ میلیاردی ترمیم تملک دارایی، ۲۱۰ میلیاردی توازن، ۲۷ میلیاردی ارتقای شاخص‌ها و اعتبارات ۲۷ صدم درصدی ورزش به همراه الزامات بودجه ۹۷ به صورت فصلی و دستگاهی توزیع شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این نشست گفت: هفته آینده جلسه اضطراری شورای برنامه‌ریزی برگزار شود تا اعداد و ارقام توزیع شده با ارائه برنامه و جزئیات توزیع اعتبارات، نهایی شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت