پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1397 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 38889

فرماندارشهرستان چرام:

عده ای موج سوار و منفعت طلب در استان به دنبال منافع فردی و گروهی هستند/ ۷میلیارد تومان برای طرح اشتغالزایی و مشاغل خانگی درشهرستان جذب کردیم

، جلسه کارگروه بررسی مشکلات و توانمندی های بانوان شهرستان چرام با حضور فرماندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از بانوان چرام برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب  از چرام، جلسه کارگروه بررسی مشکلات و توانمندی های بانوان شهرستان چرام با حضور فرماندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از بانوان چرام برگزار شد.

فرماندار شهرستان چرام در این نشست با اشاره به به شرایط حساس این روزهای استان و اتفاقاتی که رخ داد بیان کرد:جا دارد تشکر خاص از استاندار فهیم، مقتدر و پیگیر و علاقه مند به کار که در همه حالات از خرد تا کلان پیگیر کارهای استان و شهرستان چرام بوده است.
وی افزود:هرجا و هر موقعی که ما مراجعه کردیم که کمکی به توسعه شهرستان چرام و حتی استان باشد هم اطلاعات کافی و وافی دارد و هم با انتخاب مدیران پویا و مردمی همه پای کار هستند.

دکتر فتاحی اصل با اشاره به شرایط خاصی که در کشور است اظهار داشت:یکی شرایط بین‌المللی که این شرایط به گونه ای است که خیلی از کشورها چشم طمع دارند و حتی بعضی از کشورهای همسایه عربی به هر طریقی در حال کارشکنی هستند و شرایط خاصی می باشد.
فرماندار چرام با اشاره به شرایط فعلی استان و شهرستان چرام و انتقاد به منفعت طلبان گفت:عده ای به صورت موج سوار و عوام فریب با استفاده از هیجانات کور اجتماعی که نه شرایط داخل شهرستان و استان را درک می کنند و نه شرایط اقتصادی مردم را به هر نحو به دنبال منافع فردی و گروهی خودشان هستند که این شرایط نه زیبنده استان ما و نه مردم ما هست و همه ما باید به همدیگر کمک کنیم.
وی در ادامه با اشاره به تغییرات مدیریتی در استان بیان کرد:همه که نمی خواهند مدیرکل، استاندار و یا فرماندار شوند بالاخره یک نفر این مسئولیت ها به او واگذار می شود و همه ما اگر واقعا دلسوز استان و شهرستان هستیم باید همه با هم در راستای محرومیت زدایی و در راستای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی و تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید باید همه تلاش و توان خود را به کار گیریم تا از بحران های داخلی و خارجی به سلامت عبور کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چرام با اشاره به اینکه استاندار محترم استان و مدیران کل جهاد و صنعت و معدن در طرح های اشتغالزایی و جذب اعتبارات کمک های زیادی به ما کردند تصریح کرد:با رایزنی های که در این هفته در مرکز استان انجام دادیم خوشبختانه ۷میلیارد تومان برای طرح اشتغالزایی و مشاغل خانگی جذب کردیم که البته باید متقاضیان هر چه سریعتر اقدام کنند و هر کجا مشکلی بود ما کمک می کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت