پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 مرداد 1397 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 39099

فرماندارچرام خبرداد:

۵۰۰ خانوار از روستاههای دمدره والقچین به نعمت آب کشاورزی بهره مندمی شوند

جلسه ای با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار،هادی فتاحی فرماندار چرام،داوودی مهر مدیرعامل آب منطقه ای استان و خانم صفایی مدیرکل امورخانواده و بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و افشون مشاور معاون عمرانی استاندار در معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار چرام در جلسه با معاون عمرانی استاندار:۷۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی چرام آبیاری می شوند

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ؛جلسه ای  با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار،هادی فتاحی فرماندار چرام،داوودی مهر مدیرعامل آب منطقه ای استان و خانم صفایی مدیرکل امورخانواده و بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و افشون مشاور معاون عمرانی استاندار در معاونت عمرانی استانداری برگزار شد

دکترهادی فتاحی اصل فرماندار چرام گفت:موضوع حل مشکل انتقال آب رودخانه تغار به زمین های کشاورزی روستاهای دمدره و القچین و زمین های اطراف موضوع مهمی برای کشاورزی منطقه هست که انتطار می رود مسئولین مربوطه همکاری لازم را انجام دهند.

فرماندار چرام افزود:با اجرای این طرح ۷۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی این منطقه به آبیاری مجهز می شوند.

فتاحی اصل در ادمه مطرح کرد:با اجرای این طرح حدود ۵۰۰ خانوار از مردم این روستاها به نعمت آب کشاورزی می رسند که این طرح می تواند کمک خوبی به مردم باشد.

وی افزود:با اجرای این طرح پمپاژها و چاه های غیرمجاز مربوطه پلمپ می شوند و از هدر رفت غیر مجاز آب جلوگیری می شود و از آب های سطحی استفاده بهتری می شود.

فرماندار چرام همچنین به بحث مجوز این طرح اشاره کرد و گفت:از مدیرعامل آب منطقه ای استان خواهان صدور هر چه زودتر مجوز این طرح هستیم.

فرماندار چرام در پایان از معاون عمرانی استاندار برای بحث تامین اعتبار این طرح درخواست همکاری کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت