پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1397 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 39128

پیام تبریک مدیران کهگیلویه به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار

قشر خبرنگار در حقیقت نماد تعهد، امانت، مسئولیت، دلسوزی و  عمل به وظیفه‌اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

برخی ازمدیران کهگیلویه باارسال پیامی به صدای جنوب ۱۷ مرداد روزخبرنگار راتبریک گفتند.

«ن والقلم و ما یسطرون»
خبرنگاران تجسم امانت و تعهد به مسئولیت در جامعه هستند.

درحقیقت آنها وجدان بیدار و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی میکنند و پیشرفت و توسعه نیز مرهون تلاشهای شبانه روزی انهاست.
۱۷مرداد روزی است متفاوت در سال زیرا حافظان قلم باید تکریم شوند و اهمیت وجایگاه قشر خبرنگار باشکوه تر از همیشه بیان گردد.
اینجانب ضمن تبریک روزخبرنگار، از خداوند متعال توفیق روز افزون، سلامتی و سربلندی برای این قشر پرتلاش را مسئلت می نمایم.
یعقوب دمساز
رییس اداره منابع آب کهگیلویه


بنام خدا
سلام خداوند بر شما که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده اید
و آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حق و حقیقت و عدالت به کار نمی‏گیرید
شما هایی که خوب می‏داند که مسئولیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارید.
اینجانب روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه ی خبر و اطلاع رسانی شهرستان کهگیلویه تبریک گفته، از خداوند بزرگ برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
سیاوش زمان
رییس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری

————

خبرنگاران به راستی تجسم امانت ،تعهد ،مسولیت ،دلسوزی و وظیفه اند

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی میکنند و سلامت فرهنگی و فکری و جامعه ای مرهون تلاشهای شبانه روزی انهاست

لازم میدانم در آستانه ۱۷ مرداد روزخبرنگار به شما خبرنگاران عزیز و دلسوز کهگیلویه بزرگ این روز راتبریک گفته  و ضمن قدردانی از همراهی وهمکاری مستمر شما با هیت هندبال شهرستان کهگیلویه و باشگاه فراز بام خائیز دهدشت توفیق روزافزونتان را در عرصه اطلاع‌رسانی وانجام رسالت خبرنگاری از خداوند متعال خواهان وخواستارم.

روابط عمومی هیت هندبال کهگیلویه و باشگاه و اکادمی تخصصی هندبال  فراز بام خائیز دهدشت

((ن والقلم وما یسطرون))
سوگند به قلم و آنچه می نویسد. (قلم)
فرارسیدن هفدهم مرداد(روز خبرنگار )؛یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید محمود صارمی است ؛شهید گرانقدری که فراقش بهانه ای شد برای گرامیداشت روز خبرنگار، روزی از جنس حرمت وعشق به قلم۰بنابراین این روز میمون را به  خانواده بزرگ خبرنگاری تبریک و تهنیت عرض نموده واز تلاشهای صادقانه این قشر قلم بدست برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر وتشکر می نمایم.

امید است در سایه الطاف ایزد سبحان در راستای اعتلای نام ایران اسلامی موفق و پیروز باشید.

محمد برومند رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)سوق

بسم اله الرحمن الرحیم
(ن والقلم ومایسطرون)
١٧مردادروزخبرنگارروزکسانی که چشم بیناوزبان گویای مردم درتمامی عرصه های سیاسی ،اجتماعی،وبین المللی هستندتبریک میگویم وامیدوارم روزتان فرخنده وقلمتان همیشه پاینده باشد

امیرحسین کوهی سوق
سرپرست تامین اجتماعی شهرستان کهگیلویه

بسمه تعالی
نوشته هایتان طلوع حقیقت وبیان دردهای کسانی است که نمیتوانند بگویند و فریادشان بی صداست .
روز خبرنگار بر همه اصحاب رسانه مبارک باد .

سید علی اکبر حسینی
سرپرست دامپزشکی کهگیلویه

هفدهم مردادماه، سالروز تجلیل از پیام آورانی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند.
درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار می‏ گیرند.
سلام خداوند بر خبر‏نگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.
اینجانب فرا رسیدن روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه ی خبر و اطلاع رسانی تبریک گفته، از خداوند برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

فروزنده رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دهدشت

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را تبریک عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال توفیق روز افزون، سلامتی و سربلندی برای این قشر پرتلاش را مسئلت دارم.

 

محمد طاها خادمی

سرپرست بیمارستان امام خمینی ( ره ) دهدشت

—–

خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و همواره در عمق جامعه حضور دارند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنها است.

هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یادآور حماسه آفرینی های شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود حق جویی، حق گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، فرا رسیدن روز شکوهمند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در شهرستان کهگیلویه صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم .

شهریار رضوی مقدس

معاون آموزشی خانه کارگر کهگیلویه

————-

بنام خدا

یاد و نام شهدای خبرنگار از جمله شهید محمود صارمی که در راه انجام رسالت خبرنگاری با ایثار وازخود گذشتگی جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری دوچندان بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا اخرین لحظه زندگی وفادار ماندند گرامی باد.

قشر خبرنگار در حقیقت نماد تعهد، امانت، مسئولیت، دلسوزی و  عمل به وظیفه‌اند؛ خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و بازگو کننده واقعیت زمان خویش هستند،شماروایتگر لحظات خوشی هستید زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت روحی وروانی هر جامعه، مرهون تلاش طاقت فرسای این قشر است.

لازم میدانم در آستانه ۱۷ مرداد روزخبرنگار به شما خبرنگاران عزیز و دلسوز کهگیلویه بزرگ این روز راتبریک گفته  و ضمن قدردانی از همراهی وهمکاری مستمر شما با اداره ورزش و جوانان، توفیق روزافزونتان را در عرصه اطلاع‌رسانی وانجام رسالت خبرنگاری از خداوند متعال خواهان وخواستارم.

رضا نکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت