پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1397 ساعت 03:05:: شناسه خبر: 39172

خبر خوش رییس اداره بهزیستی؛

مستمری۱ هزار و ۹۳ پشت نوبتی بهزیستی کهگیلویه برقرار شد

تلاشهای نماینده محترم کهگیلویه و پیگیری های ایشان در خصوص حل مشکلات افراد پشت نوبتی اداره بهزیستی کهگیلویه نیز قابل تقدیر است و جا دارد از ایشان تشکر نمایم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه  در خصوص وضعیت افراد پشت نوبت جهت برقراری مستمری توانخواهان و مددجویان اظهار کرد: با همت و تلاش دولتمردان دولت تدبیر و امید و دغدغه این دولت به منظور محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر بویژه جامعه هدف بهزیستی از قبیل معلولین و افراد از کار افتاده، تعداد یک هزار و ۹۳ نفر در شهرستان کهگیلویه و تعداد ۴۹۴۹ نفر از معلولان و مددجویان شهرستان های ۸ گانه پشت نوبت که از سال ۱۳۸۶ جهت برقراری مستمری پشت نوبت بودند، اکنون مستمری این عزیزان به صورت ماهیانه واریز می شود.

جهانگیر افشانده با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به جامعه هدف بهزیستی ابراز داشت: جا دارد بنده بعنوان خادم مردم در بهزیستی کهگیلویه از دولت محترم تدبیر و امید، ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی، جناب آقای دکتر محسنی بندپی ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور که انصافا توجه ویژه ای به جامعه هدف بهزیستی داشته و دارند، به ویژه آقای موسوی امجد مدیر کل محترم بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد که از زمان حضور در این سمت مکاتبات بسیار زیادی جهت تحت پوشش قرار دادن پشت نوبتی ها انجام داده است و نیز مددکاران عزیز و مسولین محترم واحدها در شهرستان و استان سپاسگزاری نمایم.

وی افزود: بعد خانوار در دو حوزه امور اجتماعی و توانبخشی بیش از ۶ هزار نفر است.

افشانده در ادامه با اشاره به تلاش های استاندار در خصوص رفع محرومیت زدایی عنوان کرد: از استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولتی که فقر و محرومیت زدایی را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است و با ورود خود به استان پیگیر وضعیت افراد پشت نوبت بهزیستی شده است و حتی در جلسه اداری بخش چاروسا که با حضور مسولین برگزار شد و در آن جلسه در این خصوص به مردم قول مساعدت داد و بحمدالله نتیحه داد و محقق شد سپاسگزاری می کنم.

وی افزود: تلاشهای نماینده محترم کهگیلویه و پیگیری های ایشان در خصوص حل مشکلات افراد پشت نوبتی اداره بهزیستی کهگیلویه نیز قابل تقدیر است و جا دارد از ایشان تشکر نمایم.

افشانده در پایان صحبت های خود از متانت و صبر حوصله معلولان و مددجویان تشکر کرد و افزود: ما مجموعه بهزیستی بر حسب وظیفه تمام توان خود را جهت رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان انجام خواهیم داد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت