پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 مرداد 1397 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 39203

هشدار استاندارکهگیلویه و بویراحمد به بانک ها/ کسی که بخواهد در مقابل مردم و تولید بایستد، در مقابلش می‌ایستم

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسی که بخواهد در مقابل مردم و تولید بایستد، در مقابلش می‌ایستم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیر شعب بانک صنعت و معدن استان را از حضور در جلسات آینده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید منع کرد و گفت: کسی که بخواهد در مقابل مردم و تولید بایستد، در مقابلش می‌ایستم.

به گزارش صدای جنوب، شرکت «شهد ناب» یاسوج از جمله واحدهای تولیدی بود که در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.

این واحد تولیدی در سال ۱۳۷۶ با ظرفیت تولید پنج هزار تن کنسانتره و اشتغال‌زایی ۸۴ نفر به بهره‌برداری رسید و با وجود تولیدات خوب و صادرات به کشورهای خارجی در سال ۱۳۸۶ راکد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عمده مشکلات این شرکت را کمبود سرمایه در گردش و ثابت دانست و اظهار داشت: طبق مصوبات سومین جلسه از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مقرر شد بانک کشاورزی تسهیلات موردنیاز را در اختیار این واحد قرار دهد.

داریوش دیودیده با بیان اینکه بانک عامل ارزیابی وثایق را آغاز کرده است، افزود: ظرف هفته آینده قرارداد منعقد و پرداخت تسهیلات آغاز می‌شود.

وی گفت: بر اساس اظهارات مجری در صورت دریافت تسهیلات تا قبل از فصل برداشت سیب، واحد به چرخه تولید برمی‌گردد.

این اظهارات دیودیده واکنش رئیس مدیر شعب بانک صنعت و معدن در کهگیلویه و بویراحمد را در پی داشت تا طبق معمول پای مطالبات این بانک از واحدهای تولیدی را وسط بکشد که این موضوع سبب شد تا استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تذکر جدی به رئیس بانک صنعت و معدن، وی را از حضور در جلسات آینده کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید منع کند.

علی‌محمد احمدی گفت:کسی که بخواهد در مقابل مردم و تولید بایستد، در مقابلش می‌ایستم.

در ادامه معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه سرمایه‌گذاران و متقاضیان خیلی پیگیر مصوبات کارگروه تسهیل نیستند در دفاع از مدیر بانک صنعت و معدن گفت: آقای نیک‌اقبال در تمام جلسات و برنامه‌ها حضور داشته و بیشترین همکاری را برای رفع موانع تولید استان دارد.

این صحبت‌های معاون اقتصادی استاندار به مذاق استاندار خوش نیامده و سبب شد مانع ادامه صحبت‌های جعفر گوهرگانی شود و گفت: من در خصوص مشکلات حوزه تولید استان با کسی تعارف ندارم و عزمم را جزم کرده‌ام تا آن جایی که توان دارم مطالبه دولت و نظام را در بحث اشتغال و رفع موانع تولید دنبال کنم.

برپایه گزارش صدای جنوب ودرجهت اطلاع استاندار محترم،متاسفانه بسیاری ازبانک های شهرستان کهگیلویه خودراتافته جدابافته می بینند و نه تنها از مراجعان دردادن تسهیلات استقبالی نمی کنند وهمکاری ندارند بلکه با پاس دادن های غیرضروری انها را به انصراف از گرفتن تسهیلات ترغیب می نمایند .

پایگاه خبری صدای جنوب درصورت اصلاح نشدن چنین رویه ای در روزهای آینده اسامی این بانک ها رارسانه ای مینماید. 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت