پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مرداد 1397 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 39514

یادداشت/

خبرنگاران خاکریزهای بعضی مدیران سیاسی‌کار و طایفه‌نواز را فتح کرده‌اند

اگر در سال‌های اخیر پیشرفتی در توسعه استان بوده به واسطه فعالیت‌های خبرنگاران و رسانه‌هاست که خاکریزهای بعضی مدیران سیاسی‌کار و طایفه‌نواز را فتح کرده‌اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کریم بنام روزنامه نگار و فعال رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی در خصوص شکایت‌هایی که مدیران از رسانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌کنند این گونه آورده است که اگر در سال‌های اخیر پیشرفتی در توسعه استان بوده به واسطه فعالیت‌های خبرنگاران و رسانه‌هاست که خاکریزهای بعضی مدیران سیاسی‌کار و طایفه‌نواز را فتح کرده‌اند.

خاکریزهایی که در آن سویش مدیران طایفه‌سالار و سیاسی‌کار حضور داشتند و به خود اجازه نمی‌دادند به جز دوستان سیاسی و آشنایان طایفه‌ای کسی دیگر وارد حریمشان شود.

نمی‌دانم اولین جرقه را در استان چه کسی زد اما همین را می‌دانم که باید اولین فرد رسانه‌ای و کسی که تابوی مدیریت‌های طایفه‌‌ای و سیاسی‌کار را شکست به قول قدیمی‌ها به طلا گرفت.

استان به گونه‌ای سیاسی‌‌کار و طایفه‌نواز شده بود که مقام معظم رهبری در سفری که به استان در دوره زعامت خود به عنوان ولی‌امر مسلمین داشتند از چنین رویه‌ای با آن جمله تاریخی و حکیمانه خود انتقاد کردند که متاسفانه استان شما گرفتار مسائل شبه سیاسی و قومی و طایفه‌ای شده امیدوارم روزی آن را کنار بگذارید.

آری باید اولین خبرنگاری که مدیران استان را به خود آورد مورد تقدیر و تجلیل قرار داد چرا که اگر رسانه‌ها در استان فعالیت نمی‌کردند بر اساس همان تفکر قومی و طایفه‌ای اکنون درب هیچ مدیری بر روی مردم عادی باز نبود.

اما نکته مورد توجه مسؤولان ارشد استانی این که اگر می‌خواهید در کارها و حرف‌هایتان موفق شوید و آن چه که در ذهن دارید بر روی صفحه عمل بیاورید راهی ندارید جز این که رسانه را بیشتر دریابید و با کمک رسانه نقاط ضعف و کژی‌ها را پاکسازی کنید چرا که اگر امروز راه تا اندازه‌ای برای کار هموار شده به یمن حضور همیشه در صحنه مردان آگاه و بیدار رسانه در میدان بوده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت