پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مرداد 1397 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 39518

مدیرکل پدافند غیرعامل:

بیمارستان صحرایی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای پدافند غیر عامل در سطوح عمرانی، اقتصادی و سیاسی در استان و شهرستان‌ها فعال است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عباس بهشتی صبح امروز در نشست ستاد پدافند غیرعامل شهرستان با اشاره به اینکه کشور ما در برنامه پدافند غیر عامل در سطح ۲ قرار دارد اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم در راستای کنترل و مقابله با تهدیدها انجام شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای پدافند غیر عامل در سطوح عمرانی، اقتصادی و سیاسی در استان و شهرستان‌ها فعال است.

وی،با بیان اینکه در استان ما قرارگاه‌های پیش‌بینی شده است، گفت: این قرارگاه‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی،سایبری، محیط زیست و سلامت فعالیت دارند.

بهشتی با بیان اینکه فعال شدن این قرارگاه‌ها و نگاه جامع به پدافند غیرعامل در استان پیگیری و احیا می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی برای مقابله با شرایط و با پیش‌بینی لازم در برخورد با پیشامدها اصول کاری ما در این برهه است و از سقوط هواپیما و زلزله در استان تجربه‌هایی کسب شده که می‌توان در آینده چالش‌ها را مدیریت کرد.

این مسؤول، گفت: در حوزه فعال‌سازی کنش‌های شهرستانی و استانی تاکنون مقیاس ۱۱ کارگروه تعریف و مواردی هدف‌گذاری شده است.

وی، احیای شورای پدافند غیر عامل، بروزرسانی چالش‌ها،عملیاتی شدن مصوبه‌های شورا و تأمین منابع مالی برای اجرای مصوبه‌ها را از مهمترین اهداف عنوان کرد.

بهشتی گفت:انتظار می‌رود فرمانداران استان در تعریف پروژه‌ها پیوست پدافند غیرعامل همکاری داشته باشند.
این مسیول ادامه داد:برای مقابله با خطرات و اتفاقات احتمالی همچون زلزله بیمارستان های صحرایی درشهرستان هااحداث می گردد.
بهشتی تاکید کرد:درحوزه دستگاه های خدمت رسان بایدنگاه جامع تری انجام شود ودستگاه ها امادگی خودرا در سطوح مختلف بالاببرند.
وی گفت:تعامل بادستگاه باید تمرین شود و این تعامل بایدبین همه دستگاه ها ضمن بروزرسانی تقویت نیز گردد.
وی با اشاره به فضای کنونی کشور گفت:هربحرانی بوجود اید درحوزه مختلف حتی در سالهای اولیه تشکیل حکومت اسلامی ازبی تدبیری خواص است و ما ازاین طریق ضربه خورده ایم و هم اکنون نیز برخی از خواص باید به جای تنگ نظری ها وخودبینی ها همگان را دعوت به زیر چترواحد نظام اسلامی کنند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت