پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1397 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 39594

آیا دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به حاشیه دارترین و سیاسی ترین سازمان استان تبدیل شده است؟

رویکرد علمی و منطقی دوران مدیریت دکتر چمن در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با مشخصه هایی از جمله عدم ترجیح خواسته های سیاسی و فشار نمایندگان بر سلامت مردم و استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه حالا با رویکرد غیر قابل قبولی تغییر پیدا کرده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد که متولی درمان و سلامت استان است این روزها به حاشیه دارترین و سیاسی ترین سازمان استان تبدیل شده است.

به گزارش صدای جنوب، رویکرد علمی و منطقی دوران مدیریت دکتر چمن در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با مشخصه هایی از جمله عدم ترجیح خواسته های سیاسی و فشار نمایندگان بر سلامت مردم و استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه حالا با رویکرد غیر قابل قبولی تغییر پیدا کرده است.

دانشگاه علوم پزشکی بعنوان متولی درمان و سلامت این روزها درگیر بازی های سیاسی عجیبی شده است که بدون تردید موضوع مهم سلامت مردم را به حاشیه می برد و تشدید این اقدامات حاشیه ای بدون شک توان رسیدگی به وظایف اصلی را از این مجموعه عریض و طویل می گیرد.

استفاده از مدیران بی تجربه در پست های مهم، متاسفانه در چند مورد شاهد استفاده از نیروهای بی تجربه در پست های مهم هستیم از مدیریت بیمارستان امام سجاد بعنوان یکی از مراکز درمانی مهم گرفته تا فردی حاشیه دار در پست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی که این روزها مورد نقد جدی برخی نمایندگان نیز هست.

استخدام هایی که رنگ و بوی تخلف می دهد، همین روز گذشته بود نماینده بویراحمد از درگیری بر سر استخدام چند نفر در دانشگاه علوم پزشکی خبر داد، این موضوع و بحث استخدام قطعا در سایر معاونت ها و بیمارستان جدید هم هست، اگر چه آزمون برای نیروهای شرکتی برگزار شد اما نتایج و بازخورد این اقدام در اذهان عمومی نه تنها مثبت و قابل قبول نبود بلکه به واسطه نتایج، موجب پریش و سوال واقع شده است.

عدم رسیدگی به مراکز درمانی و نارضایتی مردم؛ این روزها بسیاری از مردم از وضع بیمارستان های به ویژه بیمارستان امام سجاد ناراضی هستند، و خدمات این مراکز را ابتدایی و غیر قابل قبول می پندارند.

جلساتی با طعم منطقه گرایی افراطی؛ جلسات معاونت پشتیبانی این دانشگاه با کارمندان یک منطقه خاص اگر چه به گفته خود معاون در راستای خدمات رسانی است اما این ادعا کاملا مردود به نظر می رسد چرا که دانشگاه فقط آن تعداد کارمند نیست و افراد توانمند از سایر مناطق استان نیز هستند که دلسوز بهبود خدمات به مردم هستند و قطعا اگر هدف کار و خدمت باشد باید از ظرفیت جمعی بهره برد.

علوم پزشکی سازمانی است که باید فارغ از نگاه سیاسی و مشغولیت به زد و بندهای سیاسی به دنبال تامین رفاه و سلامت مردم باشد، این در حالیست که بعد از مدیریت چمن، این دانشگاه دستخوش حواشی نامربوطی شده است.

انتظار مردم توجه به امر درمان، سلامت و جذب بی حاشیه است، این مهم می طلبی ایلامی بدون نگاه به وابستگی های افراد، با هر گونه اقدامی که شبهه سیاسی، منطقه ای و خلاف قانون دارد برخورد کند و از نمایندگان و نیروهای فشار نترسد.

متاسفانه در این سازمان نیز اعمال نفوذ نمایندگان و حرف شنوی مدیریت دانشگاه از خواسته های مختلف نمایندگان عمده ترین دلیل وضع نابسامان دانشگاه است، هم استخدام های حاشیه دار و هم به کار گیری مدیران ضعیف در بدنه این دانشگاه با سفارش نمایندگان صورت گرفته است که خیانت به مردم و بازی با سلامت جامعه است.بویرنیوز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت