پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1397 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 39600

مدیرعامل بنیاد برکت:

۶۲۲ طرح عمرانی تا پایان بهمن ماه ۹۷ در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان این‌که در حال حاضر تعداد ۳۹ پروژه در این استان در زمینه‌های مختلف از سوی بنیاد برکت اجرا شده است، گفت: هم اکنون ۶۲۲ طرح عمرانی با اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان در زمینه زیر بنایی به کهگیلویه و بویراحمد تا پایان بهمن اجرایی می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سعید جعفری در آئین کلنگ‌زنی کارخانه گیاهان دارویی در گچساران با بیان اینکه بنیاد برکت وابسته به ستاد فرمان امام(ره) تاکنون طرح‌هایی بسیاری را در کشور اجرا کرده است، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با استاندار به مبلغ ۳۰۵ میلیارد تومان جهت اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در این استان از سوی بنیاد برکت منعقد شد که این میزان اعتبارات تا پایان سال آینده در جهت ایجاد طرح‌ها هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی و عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۶ شروع شده که هم اکنون ۵۱درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: برخی از این طرح‌ها در سال جاری و برخی نیز در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه این ستاد در ۷ طرح اقتصادی و تولیدی با اعتباری به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد مشارکت داشته است، گفت: از این تعداد  ۴ طرح اقتصادی در حوزه شهرستان گچساران و ۳ طرح دیگر نیز در شهرستان‌های دیگر در دست اجرا است.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳۹ پروژه در این استان در زمینه‌های مختلف از سوی بنیاد برکت اجرا شده است، بیان کرد: هم اکنون ۶۲۲ طرح عمرانی با اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان در زمینه زیر بنایی از جمله آبرسانی، مدرسه سازی و سایر بخش‌های در این استان تعهد شده که امیدواریم این تعهدات تا پایان بهمن ماه اجرایی شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت