پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مرداد 1397 ساعت 07:05:: شناسه خبر: 39609

امام جمعه چرام:

باخروج آمریکا از برجام دور جدید تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامى است

راهبرد اصلى دشمن، القاء فروپاشى نظام اسلامى است،تذکری که رهبر معظم انقلاب بارها به مسولین یاداور شده اند،رهبر معظم انقلاب اسلامى در طول دوران سى ساله زعامت خود کشور را از گذرگاه‏هاى سختى عبور داده است

پایگاه خبری صدای جنوب:

ایشان با غلط دانستن ادبیات برخى مسؤولین که از بحران در کشور سخن به میان آورده و ضرورت نجات کشور را مطرح میکنند، اظهار کرد: معظم له تأکید کردند که مشکلات امروز کشور، مشکلاتى نیست که نتوان از آن عبور کرد،شرایط کشور بحرانى نیست،با خروج با انقلاب اسلامى آغاز شده است.
به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ؛حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیأت دولت در روز ۲۴ تیرماه و با بیان اینکه ایشان با غلط دانستن ادبیات برخى مسؤولین که از بحران در کشور سخن به میان آورده و ضرورت نجات کشور را مطرح میکنند، اظهار کرد: معظم له تأکید کردند که مشکلات امروز کشور، مشکلاتى نیست که نتوان از آن عبور کرد،شرایط کشور بحرانى نیست،با خروج آمریکا از برجام دور جدید تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامى آغاز شده است.

امام جمعه چرام،عنوان کرد: در این معارضه که در طول تاریخ انقلاب کم نظیر است، دشمن همه ظرفیت‏هاى اقتصادى، سیاسى، نظامى وامنیتى خود ومتحدینش را بکار گرفته تا ضمن مهار حرکت پیش رونده انقلاب اسلامى در منطقه، شکست‏هاى خود از ایران اسلامى را با دامن زدن به چالش‏هاى داخلى و اعتراضات اجتماعى جبران و به زعم خود زمینه تسلیم و فروپاشى نظام اسلامى را از داخل فراهم کند.

وی،افزود:راهبرد اصلى دشمن، القاء فروپاشى نظام اسلامى است،تذکری که رهبر معظم انقلاب بارها به مسولین یاداور شده اند،رهبر معظم انقلاب اسلامى در طول دوران سى ساله زعامت خود کشور را از گذرگاه‏هاى سختى عبور داده است.

حجت الاسلام افشار ادامه داد: در عرصه تهدیدات کنونى نیز خوشبینى و اعتماد رهبرى در غلبه کشور بر مشکلات، بر مؤلفه‏ هاى چندى استوار است که اجمالا به آن اشاره خواهد شد که یکی از این مولفه ها،ماهیت انقلاب اسلامى‏ است.

خطیب جمعه چرام ابراز کرد: ویژگى‏ها وماهیت انقلاب اسلامى واتکاء رهبرى ونیروهاى مؤمن انقلاب به آن‏ها، سبب شده است که به رغم تشدید فشارها و تهدیدات دشمن، انقلاب همچنان صلابت وسلامت خویش را حفظ کند،قطعا برای انقلاب عظیمی که در این قرن بی نظیر بود و مبانی فکری و عملی پوشالی لیبرالیزم را به تمسخر گرفت.

وی تصریح کرد: دشمنی ها وجود دارد،همانطور که برای همه ی قیام های حق دشمنان سنگ اندازی کردند اما همواره دشمنان شکست خوردند اینبار نیز شکست خواهند خورد،چون ماهیت این انقلاب خدایی است ومردم برای خدا قیام کردند.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: توانمندی ها وظرفیت‏هاى کشور ایران براى جمعیت چند برابر جمعیت کنونى کفایت کرده و در صورتى که با یک برنامه ‏ریزى صحیح بکارگیرى شود، کشور به راحتى می‏تواند با فشارها وتحریم‏هاى دشمن مقابله کند، کشور ایران به‏ علت دارا بودن منابع طبیعى فراوان، آب وهواى متنوع، ذخایر زیرزمینى بالا، نیروى کار جوان، مرزهاى آبى فراوان و قرار گرفتن در منطقه‏اى مهم و حساس، و همجوارى با چند کشورمى تواند به یکى از مقتدرترین کشورهاى اقتصادى جهان تبدیل شود.

وی متذکر شد: پیشرفت های علمی بعد از انقلاب در زمینه ی پزشکی ،هسته ای ،نظامی و هوشیاری نیروهای امنیتی ایران اسلامی در منطقه ی نا امن غرب آسیا از نقاط قوت نظام اسلامی در برابر هجمه های دشمنان است.

امام جمعه چرام با بیان اینکه اقتدار منطقه‏ اى وگسترش نفوذ ایران دربین مردم وجریانات ضد آمریکایی سبب شده که کشورمان به یکى از قدرت‏هاى مؤثر در روند تحولات جهانى تبدیل شود،گفت: تلاش اصلى ریس جمهور آمریکا در فشارهاى اخیر معطوف به کاهش این حضور در منطقه است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت