پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مرداد 1397 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 39671

متن پیام خداحافظی «اسلام خسروی مقدم» از معاونت فرمانداری کهگیلویه

سپاس بی همتا از آن خداوند منانی است که در مقطعی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ، در جغرافیای کهگیلویه عزیز و در دولت تدبیر و امید ، فرصتی فراهم شد و توفیق یافتم تا در جایگاه معاونت فرمانداری ، در کنار دکتر علی پوزش و مجموعهٔ وزارت کشور دوشادوش مردم ، شاهد شادی ها و شریک غم هایشان باشم .

پایگاه خبری صدای جنوب:

اسلام خسروی مقدم چهره خاص و پدیده بی تکرار اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه که قریب به ۲ سال معاون فرماندار کهگیلویه بود و در همین مدت کم در بین مردم خصوصا جوانان محبوبیت خاصی پیدا کرده بود و با برگزاری موفق و بدون حاشیه ی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا به عنوان دبیر ستاد انتخابات شهرستان نشان داد علیرغم جوانی توانمندی های زیادی برای مدیریت دارد با ارسال یادداشتی به صدای جنوب ضمن بیان اینکه ازدعای خیر مردم عزیز ، خاصه خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران ؛ چراغ راه و پشتوانهٔ معنوی ارزشمندی است که در ادامه راه پرتلاطم زندگی و خدمت به این سرزمین پاک و ستوده خواهد بود، از معاونت فرمانداری کهگیلویه خداحافظی کرد.
متن پیام اسلام خسروی مقدم بدین شرح است:

به نام خدا

سپاس بی همتا از آن خداوند منانی است که در مقطعی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ، در جغرافیای کهگیلویه عزیز و در دولت تدبیر و امید ، فرصتی فراهم شد و توفیق یافتم تا در جایگاه معاونت فرمانداری ، در کنار دکتر علی پوزش و مجموعهٔ وزارت کشور دوشادوش مردم ، شاهد شادی ها و شریک غم هایشان باشم .

امروز که مصلحت بر این شد که به محل خدمت خود در آموزش وپرورش بازگشته و به شغل شریف معلمی بپردازم ؛خدای بزرگ را شاکرم که بر حقیر منت نهاد و نعمت خدمتگزاری به مردم تاریخ ساز کهگیلویه را در فصلی کوتاه از کتاب عمر عطا نمود .

خدای و دیده را گواه ؛ نظر به این گزاره که «مسئولان شأنی جز خدمتگزاری ندارند» از همهٔ توان و آنچه در کف داشته برای کار و تلاش بهره گرفته و طلوع تمام روزها را معطوف به پیشبرد برنامه های دولت به غروب نائل و از باب صدق اذعان دارم که به رغم همه ی تلاش ها و توفیقات ؛ کاستی‌ها بسیار است و ضمن طلبیدن حلالیت ؛ از یکایک آنان که دل در گرو کهگیلویه ای متعالی دارند تقاضامندم ، خادمان دولت در شهرستان را همراه بوده ، تا همچنان این شهرستان در مسیر آبادانی و توسعه با سرعت و قدرتی بیش حرکت کند .

وظیفه خویش می‌دانم ، نقدهای دلسوزانه ، همدلی‌ ، همکاری‌ و محبت های بی دریغ مردم عزیز ، ائمه محترم جمعه ، تمام مسئولین شهرستان و استان ، فعالان و چهره های مذهبی و سیاسی با هر گرایش فکری ، رسانه ها و نیز اعتماد استانداران و فرمانداران وقت و حال را سپاس بدارم .

بی تردید دستاوردهای تاریخ کهن این سرزمین ، بدون مشارکت و همیاری همه ی اقشار جامعه میسر نبوده و به تأکید عرض می کنم که کهگیلویه زرخیز و مردمان فهیم آن ، شایسته ی بهترین ها هستند و امید دارم با تدابیری که در دولت اتخاذ خواهد شد ، افق پیش روی این شهرستان ، روشن تر از پیش ترسیم شود و بدرخشد.

دعای خیر شما مردم عزیز ، خاصه خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران ؛ چراغ راه و پشتوانهٔ معنوی ارزشمندی است که در ادامه راه پرتلاطم زندگی و خدمت به این سرزمین پاک و ستوده خواهد بود .

با تجدید احترام

اسلام خسروی مقدم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت