پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 مرداد 1397 ساعت 01:05:: شناسه خبر: 39734

با اجرای بیست وپنجمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه؛

پای اولین فرماندار کهگیلویه به قدیمی ترین روستای سرحد دیشموک باز شد

تنها یک هفته بعد از اجرای کاروان سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه در روستای محروم موردراز ،نخستین فرماندار شهرستان کهگیلویه ازاین روستا بازدید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پس از اجرای کاروان سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه در روستای محروم موردراز در بخش دیشکوک و انتشار گزارش محرومیت مردم این روستا در خبر شبکه دنا ،خبرگزاری وپایگاه های خبری از جمله فارس(اینجا)، ایسنا (اینجا)و صدای جنوب( اینجا) فرماندار کهگیلویه صبح دوشنبه عازم این روستا شد و دردیداری صمیمی با مردم به گفت وگو نشست.

به گزارش صدای جنوب ،در این بازدید که بخشدار دیشموک، دکتر جعفرنیکبخت را همراهی می کرد مشکلات مردم در زمینه جاده، گازرسانی، آب ،وضعیت مدرسه و بهداشت ودرمان مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام نری میسا از روحانیون حاضر در منطقه در گفت وگو باصدای جنوب ضمن قدردانی از سرعت عمل نیکبخت فرماندار کهگیلویه وحضور در روستای موردراز گفت:این روستا اولین روستای منطقه سرحد دیشموک است که ساخت وساز در آن انجام گرفت اما هم اکنون ازبسیاری روستاهای اطراف امکانات کمتری دارد.

وی بابیان اینکه در ۴۰ سال ازعمرانقلاب تاکنون فرمانداری در روستا حضور پیدانکرده بود از سیدعادل رهبریان رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و تیم خبری همراه ایشان به پاس اجرای کاروان سلامت و انتشار درد دل مردم و مشکلات آنها قدردانی کرد .

گزارش تکمیلی این سفر در همین پایگاه خبری منتشر می شود.

تکمیلی//

جعفر نیکبخت به منظور بررسی و پیگیری مشکلات روستای «موردراز» از توابع دیشموک عازم این منطقه شد.

فرماندار کهگیلویه درباره این بازدید اظهار داشت: پس از انتشار گزارش محرومیت این روستا با حضور در روستای «موردراز» مشکلات را از نزدیک بررسی کردم.

نیکبخت، با بیان اینکه همه مشکلات روستا بر اساس آن چه انعکاس یافته بود را از نزدیک بررسی کردم، گفت: تلاش می‌کنم بر اساس اولویت نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنم.

فرماندار کهگیلویه، ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی مردم موردراز افزود: مردم خونگرم روستا معتقد بودند برای نخستین بار در طول تاریخ است که فرماندار به این روستا سفر می‌کند

وی، با بیان اینکه جاده دسترسی مهمترین مطالبه مردم بود، تصریح کرد: این جاده که فاصله کمی تا آسفالت دارد در لیست جاده‌های روستایی قرار می‌گیرد و در صورت تصویب نهایی قطعاً آسفالت خواهد شد.

نیکبخت، گفت: هفت مسیر روستایی در بخش‌های دیشموک، چاروسا و مرکزی پیشنهاد دادیم و امیدوارم برای تأمین اعتبار تصویب شوند.

وی، به مشکل آب شرب موردراز اشاره کرد و گفت: مشکل آب مختص این روستا نیست به علت کاهش نزولات جوی در بسیاری از روستاها شاهد افت آب‌های زیرزمینی هستیم و چشمه‌های تأمین آب خشکیده است.

فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: روستاهایی که با مشکل آب آشامیدنی مواجه هستند به وسیله تانکر آبرسانی می‌شوند، در صورت نیاز آب موردراز هم به صورت سیار تأمین خواهد شد.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت