پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 مرداد 1397 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 39787

با صدور پیامی؛

هاشمی پور از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد

نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی درپیامی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهت انجام خدمات عمومی و تأمین بخشی از جهیزیه ۱۵۰ زوج جوان کهگیلویه ای قدردانی کرد. 

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی درپیامی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهت انجام خدمات عمومی و تأمین بخشی از جهیزیه ۱۵۰ زوج جوان کهگیلویه ای قدردانی کرد.

در پیام سردار هاشمی پور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف در لباس مقدس پاسداری و کسوت نمایندگی را به اینجانب عطا فرموده است.
کثرت و توسعه خدمات بی شائبه و ماندگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و در جای جای این سرزمین پهناور و گستره مسلمانان در اقصی نقاط دنیا آشکار و چون خورشید می درخشند.
خوشبختانه هرچه زمان میگذرد تازگی و نمود سخن امام راحل که فرمود:

« اگر سپاه نبود کشور هم نبود»

تجلی عینی پیدا می کند و رهبر فرزانه انقلاب به حق فرموده اند:

«امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است»

بی شک استقرار و استمرار جمهوری اسلامی، امنیت پایدار، عزت و اقتدار ایران، بعد از لطف خدای، مرهون رهبری های حکیمانه حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت، شهیدان والامقام، هوشیاری مردم، جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی، خاصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده، هست و خواهد بود.

خدمات بیشمار این نهاد مقدس از بدو تأسیس به صورت خاص در حوزه عمران و آبادانی و محرومیت زدایی در اقصی نقاط ایران آشکار و مبرهن و از مفاخر ارزشمند این هدیه بنیانگذار کبیر انقلاب به ملت ایران است.
گرچه ملت شریف بخوبی قدردان هستند اما حقیقتا ارزش کار و مزد سپاه پاسداران جز با اجر و پاداش اخروی از جانب خداوند متعال محقق نمی گردد و رضایت پروردگار بالاترین نعمت بهشتی است که نصیب اینان خواهد شد. ان شاءالله
مطابق آموزه های دینی خدمات بی منت آنان موجب باقیات و صالحاتشان نزد پروردگار خواهند بود.

اخیرا در پی مراجعه برخی جوانان به منظور مساعدت در تامین جهیزیه، از آنجاییکه سپاه پاسداران و سردار عبدالهی فرماندهی محترم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، اهتمام ویژه ای نسبت به امر ازدواج و تامین جهیزیه جوانان داشته و دارند، مکاتبه ای خدمتشان عرضه داشتم که لطف نموده و امر به اقدام فرمودند.
خوشبختانه در حضور شریف همکاران خستگی ناپذیرم در حوزه محرومیت زدایی به مزدوجین تقدیم شد که خوشحالی آنها و به تبع آن رضایت خداوند حاصل گردیده است.
لذا بر خود لازم می دانم مراتب تقدیر صمیمانه و خالصانه ی خود و مردم فهیم کهگیلویه بزرگ را به این خدمتگزاران خدوم و ارزشمند، اعلام میدارم و دعای خیر ملت و همشهریانم را بدرقه راه و اهداف بلندشان می نمایم.

مجاهدت و خدمتگزاری سپاه پاسداران و انبوه خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب در تمامی عرصه ها از برکات وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی است و فرزندان ملت در سپاه پاسداران افتخار دارند وسیله ای برای تحقق و ترویج این الطاف الهی هستند و ثابت نموده اند به فضل و مدد الهی در بهبود رفاه و امنیت مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهند کرد.

توفیق روز افزون همراه با صحت و سربلندی و استمرار خدمت به مردم بویژه محرومان را از خدای سبحان برایتان مسئلت می نمایم.

«ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت