پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 شهریور 1397 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 39838

ملاک توزیع اعتبار توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قانون است

سرپرست هماهنگی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:ملاک توزیع اعتبار توسط این سازمان قانون است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 علی شهابی‌نسب در خصوص اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان بویراحمد گفت: ۱۰۴ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان اعتبارات شهرستان بویراحمد بود که در ۲۷ فصل، ۵۷ برنامه و برای ۳۴۰ پروژه در این شهرستان توزیع شد.

سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بیان کرد: علاوه بر اعتبار توزیع شده، این شهرستان  ۱۱۵ میلیارد تومان از منابع مختلف از جمله ملی استانی و ملی اعتبار دارد که در ردیف اعتبارات پروژه‌های ملی استانی ۱۵ میلیارد تومان برای سد تنگ سرخ در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: اعتبارات پروژه‌های ملی شهرستان بویراحمد ۵۰ میلیارد تومان است که در فصل ۱۵ میلیارد به راه‌آهن یاسوج-اقلید و ۲۶ میلیارد به باند دوم یاسوج-سمیرم اختصاص داده شد.

شهابی‌نسب با اشاره به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به حوزه آب شهرستان بویراحمد افزود: پروژه شاخص در حوزه آب، انتقال آب از رودخانه دشت‌روم است که این پروژه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسؤول با بیان اینکه پروژه‌هایی که اعتبار حدود دو میلیارد تومان دارند باید ظرف دو سال به بهره‌برداری برسند، گفت: ملاک توزیع اعتبار توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قانون است و به دنبال توزیع عادلانه اعتبارات در تمامی شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت