پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 شهریور 1397 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 39862

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

۵۸ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۵۹ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند

تاج‌الدینی به طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی جهاد کشاورزی در حوزه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت هم گریزی زد و گفت: در هفته دولت امسال ۵۸ طرح در دو حوزه اقتصادی و عمرانی با اعتبارات ۵۹ میلیارد تومانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عصر امروز در آیین افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا پیش از پیروزی انقلاب هیچ گونه کشاورزی نوین در استان نداشتیم اظهار کرد: خدماتی که امروز در جای جای استان دیده می‌شود به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت تدبیر و امید اقدامات زیادی در زمینه توسعه کشاورزی نوین و مکانیزه صورت گرفته که حدود ۲۰ چاه عمیق و نیمه عمیق و چندین ایستگاه پمپاژ آب در این دولت به بهره‌برداری رسید.

این مسؤول با بیان این که تا قبل از سال ۹۲ تنها ۲۱ هزار هکتار از اراضی استان تحت آبیاری نوبن قرار داشت تصریح کرد: این مقدار در دولت تدبیر و امید در طول چند سال اخیر به ۳۳ هزار هکتار رسید.

وی به بهره برداری از سیستم آبیاری نوین در ۱۳۰۰ هکتار از باغات دهستان کاکان اشاره کرد و گفت: اگر این اقدام انجام نمی‌شد ۵۰ تا ۷۰ درصد از باغات کاکان خشک می‌شد.

تاج‌الدینی در بخش دیگری از اظهارات خود به طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی جهاد کشاورزی در حوزه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت هم گریزی زد و گفت: در هفته دولت امسال ۵۸ طرح در دو حوزه اقتصادی و عمرانی با اعتبارات ۵۹ میلیارد تومانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

این مسؤول از شاخص‌ترین طرح‌ها نام برد و گفت: احداث شبکه نوین آبیاری در کاکان، بهره برداری از واحد دامپروری گاو شیری ۱۰۰۰ رأسی در کوشک و احداث ذخیره آب و چند خانه ترویج و بسته بندی خرما و همچنین طرح پرورش ماهی در قلات شهرستان بویراحمد از عمده پروژه‌ها به شمار می‌رود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت