پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 شهریور 1397 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 40035

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ادارات گرمسیری قانون ساعات کار تابستانی را رعایت کنند/از خودروهای دولتی و پلاک قرمز در روزهای تعطیل و سایر موارد استفاده شخصی نشود

در پایان نشست شورای اداری ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی گزارشات مردمی و رسانه ای در خصوص یک تخلف در برخی ادارات استان و یک تخلف هم در برخی ادارات گرمسیری ، تذکراتی جدی به دولتی ها داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امروز ششمین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار و با حضور برخی مسئولین بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در جهت بررسی طرح توسعه شهرستان لنده برگزار شد.
در پایان این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی گزارشات مردمی و رسانه ای در خصوص استفاده از خودروهای دولتی گفت : به این ادارات تذکر جدی داده می شود که از خودروهای دولتی و پلاک قرمز در روزهای تعطیل و سایر موارد استفاده شخصی ننمایند .
وی افزود : استفاده از این خودروها بجز در زمان و ماموریت های خاص غیرقانونی خواهد بود و با متخلفان برخورد خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تذکری دیگر به ادارات مناطق گرمسیری اعلام کرد : قانون ساعات کار تابستانی تا پایان مرداد ماه بوده است و از اول شهریور ماه مطابق با قانون معمول ادارات دایر خواهند بود.
علی محمد احمدی افزود : گزارش شده است که برخی ادارات در مناطق گرمسیری هنوز ساعات کاری را به روال عادی برنگردانده اند که باید سریعا به حالت عادی برگردانده شود.
وی گفت : در صورت نیاز به تمدید تایم تابستانی در برخی شهرستان ها ، این امر در استانداری پیگیری و اعلام خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت