پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 شهریور 1397 ساعت 00:06:: شناسه خبر: 40045

مدیرکل راه وشهرسازی:

در رسانه‌ها خدمات دولت و مسئولین به خیانت تعبیر نشود/ در هر ۱۰ کیلومتر یک پروژه راهداری، ایمنی محور و راه روستایی وجوددارد

خدمات مسئولین و دولت در هفته دولت به خیانت تعبیر نشود و رسانه‌ها از کلمات فارسی به‌درستی استفاده کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:
محمدعلی علیمردانی امروز در ششمین نشست شورای اداری استان که با حضور رئیس بنیاد مستضعفین برگزار شد، اظهار کرد: راه و شهرسازی استان ۲۵۸ کیلومتر راه اصلی را در شهرستان لنده آغاز کرده است.
علیمردانی با اشاره به اقدامات در حال انجام این اداره کل، افزود: حدود یک سال و نیم راه ترانزیتی پاتاوه-دهدشت را شروع کرده‌ایم و با توجه به اینکه شهرستان‌های بهمئی و لنده در بن‌بست قرار دارد و به مرکز استان وصل نیستند با ایجاد این جاده مسیری به سمت لنده وصل می‌شود.
وی ادامه داد: در بودجه تخصیصی سال ۹۷ برای محور پاتاوه- دهدشت هزینه شد و مطالعات نهایی تصویب‌شده و در دست اقدام است که فاز اول این پروژه به مناقصه خواهد رفت.
وی اظهار داشت: ازآنجایی‌که شهرستان بهمئی و لنده به مرکز استان وصل نیستند با احداث این جاده به مرکز استان وصل می‌شوند و درواقع محور جدید ترانزیتی جنوب غرب استان و بندر امام به مرکز کشور و به سمت اصفهان وصل می‌شود و این باعث رشد خوبی در منطقه خواهد شد و درواقع این شهرستان‌ها هم از بن‌بست نجات پیدا می‌کنند.
وی بابیان اینکه پل بزرگ لنده با کمک بنیاد مستضعفین در دست اقدام است، گفت: در ۲ سال اخیر ۳۸ مناقصه در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده برگزارشده و ۴۰ میلیارد تومان مبلغ ریالی مناقصات بوده است.
علیمردانی ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: این اداره کل در تمام‌مسیرها فعالیت دارد و در هر ۱۰ کیلومتر ما یک پروژه راهداری، ایمنی محور و راه روستایی داریم و خواهشمندم که در رسانه‌ها خدمات دولت و مسئولین به خیانت تعبیر نشود چون راه و شهرسازی استان عملاً فعالیتش مشهود است و به چشم عیان است و نیاز به توضیحات ندارد و دوستان هم در تمام محورها خدمات این سازمان را مشاهده می‌کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در محورهای شیراز-سپیدان، گچساران، بهمئی، سمیران -یاسوج و سی‌سخت فعالیت داریم.
علیمردانی اظهار داشت: خدمات مسئولین و دولت در هفته دولت به خیانت تعبیر نشود و رسانه‌ها از کلمات فارسی به‌درستی استفاده کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت