پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 شهریور 1397 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 40099

با تلاش و پیگیری نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛

برخورداری مردم ۶ روستای شهرستان بهمئی از نعمت گاز طبیعی

فیلی معاون عمرانی استاندار در این آیین از تلاش ها و پیگیری های سردار هاشمی پور نماینده مردم در مجلس تشکر و سپاسگزاری کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با تلاش و پیگیری نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مردم ۶ روستای شهرستان بهمئی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند .

عدل هاشمی پور در آیین افتتاح و بهره مندی مردم روستاهای بابا احمد، اسلام آباد، دوپر نظری، زور آزما و نی کن از این نعمت خدادادی گفت: خدای بزرگ را سپاسگزارم و بسیار خوشحالم که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم از این خدمات بهره مند میشوند و در اکثر نقاط حوزه انتخابیه، عملیات گاز رسانی بصورت شبانه روزی در حال انجام است.

نماینده کهگیلویه بزرگ ضمن تشکر از خدمات گسترده شرکت گاز استان و مدیریت کارآمد و فعال مهندس خادم اظهار داشت: عملیات گاز رسانی به روستاهای قیام در لنده، سرآسیاب یوسفی و ممبی از توابع شهرستان بهمئی از سمت شهرستان لنده نیز آغاز شده و به سرعت در حال انجام است.

سردار هاشمی پور یکی دیگر از نعمت های گازرسانی را اشتغال دانست و افزود: پیمانکاران پروژه ها موظف هستند که در هر بخش، بکار گیری نیروهای خدماتی، اجرایی و فنی را با اولویت جذب از افراد جویای کار همان منطقه اختصاص دهند تا حداقل بخشی از متقاضیان مشغول گردند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی، رمز خدمت رسانی بیشتر به مردم را وحدت و همت مسئولان و دوری آنان از حواشی دانست و اظهار داشت: خوشبختانه روز به روز وضعیت بهتر میشود و حرکت در مسیر توسعه شتاب بیشتری می گیرد.

مهندس فیلی معاون عمرانی استاندار در این آیین از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم در مجلس تشکر و سپاسگزاری کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت