پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 شهریور 1397 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 40104

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:

با هماهنگی وزیر بهداشت تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بهمئی تامین می شود

هاشمی پور اظهار کرد:لازم است مسئولان مربوطه و فرماندار شهرستان بهمئی، لیستی از امکانات مورد نیازبیمارستان درحال احداث بهمئی را تهیه و پیگیری مقتضی را به انجام برسانند. 

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از هماهنگی لازم برای تأمین تجهیزات بیمارستان ۳۲ تختخوابی و اخذ مجوز احداث اورژانس اجتماعی برای شهرستان بهمئی خبرداد.

به گزارش صدای جنوب ،عدل هاشمی پور ضمن تشکر ویژه از رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی بخاطر تلاش و پیگیری مداوم وی در این باره گفت:با توجه به فعالیت مراحل ساخت بیمارستان و بهره برداری در آینده ی نزدیک، تجهیز آن به امکانات لازم و مورد نیاز بسیار ضروری است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:هماهنگی با وزیر بهداشت و درمان در زمینه تأمین تجهیزات مورد نیاز ازطریق مکاتبات مختلف انجام شده است.
وی تاکید کرد:لازم است مسئولان مربوطه و فرماندار شهرستان بهمئی، لیستی از امکانات مورد نیاز را تهیه و پیگیری مقتضی را به انجام برسانند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی در پایان گفت:
با تلاش و هماهنگی با مسئولان سازمان بهزیستی کشور ، مجوز احداث اورژانس اجتماعی برای شهرستان بهمئی اخذ شده و با توجه به کلنگ زنی آن در زمستان جاری، لازم است که مسئولان از هم اکنون به فکر تهیه و اختصاص زمین باشند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت