پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 شهریور 1397 ساعت 09:06:: شناسه خبر: 40136

فعال سیاسی کهگیلویه:

همراه و همگام تیم جدید دولت در استان خواهیم بود

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

یادداشت حاضر در جوابیه ی مطلبی بی هویت که با عنوان (دلنوشته ای برای وزیر محترم کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد) در آن سایت خبری منتشر شده است ارسال می گردد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شهریار جمالی در واکنش به یادداشت دلنوشته ای برای وزیر محترم کشور و استاندار کهگیلویه وبویراحمد نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیریت محترم وب سایت خبری ….، یادداشت حاضر در جوابیه ی مطلبی بی هویت که با عنوان (دلنوشته ای برای وزیر محترم کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد) در آن سایت خبری منتشر شده است ارسال می گردد.

رهبری انقلاب در دیدار مردمی خویش با مردم ایلام، با توصیه های حکیمانه ی خود به رئیس دولت تدبیر و امید عنوان کردند :

(هرجایى که ما به ابتکار و استعداد جوانانمان تکیه کردیم، آنجا ناگهان مثل چشمه‌اى جوشید، شکوفا شد).

هرچند امروزه با گسترش روز افزون شبکه های کامپیوتری و دسترسی بلادرنگ به منابع خبری در فضای سایبری کمتر کسی است که نتواند به کلیات حقایق در دهکده ی جهانی پی ببرد اما لازم است جهت تنویر افکار عمومی و اعلام آمادگی در برابر سنگ اندازی های اقلیت منفعت طلبی که با انتشار سیاه نوشته های خویش توهم ایستادگی در مقابل اندیشه و قلم اصلاحطلبی را دارند، مطالبی را خدمت فعالین سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه نماییم.

در برهه ای از زمان که تمام دشمنان داخل و خارج از کشور با تمام قوای خویش کمر به تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسته اند، متاسفانه عده ای در دخل کشور سعی دارند با القای افکار پوسیده ی خویش و تزریق آن در جامعه، ضمیر پاک جوانان و نوجوانان را نسبت به دولت و متعاقب آن انقلاب آلوده نمایند.

چهل سال است که در مطالب خویش تلویحا عدم وجود آزادی بیان و ایستایی مطلق گفتگو در ایران را فریاد می زنند این در حالی که ایران اسلامی در جلسه اخیر قوه ی مقننه و سوال نمایندگان ملت از رئیس جمهور، اقتدار نظام و پایبندی به اصول مردم سالاری دینی را نشان دادند.

آزادی بیان، انتقاد از عملکرد مسئولین، حمایت از مسئولین دلسوز و پیگیری مطالبات مردم از حقوق شهروندی هر ملت است.

بدیهی است که ایدئولوژی اصلاحطلبی همواره پیش قراول ازرش بخشیدن به گفتگو و ارتباط مستقیم با مردم به منظور شنیدن صدای آنها بوده و می باشد، بر همگان روشن است که اصلاحطلبان حقیقی در این راه هزینه های فراوانی داده اند .

جلسه ی روز هشتم شهریور ماه ۱۳۹۷ که مصادف با عید امامت و ولایت، عید غدیر خم و همچنین سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در هشتم شهریور ماه ۱۳۶۰ بوده است، به دنبال سلسله جلسات جمعی از جونان اصلاحطلب متشکل از احزاب و طیف های مختلف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده برگزار گردید.

تصاویر منتشر شده در وب سایت های خبری به وضوح نشان میدهد که اعضای حاضر از فعالترین و شناخته ترین جوانان فعال سیاسی و گردنندگان اصلی ستاد دکتر حسن روحانی درشهرستان کهگیلویه ی بزرگ می باشد. لذا می توان گفت حضور جوانان از هر دو طیف سیاسی اصلاحطلب این شهرستان دلیل محمکی بر محکومیت کذب نامه منتشر شده می باشد.

جوانان مذکور طی یک درخواست رسمی با امضای بیش از ۷۰ نفر جوان فعال که به ظور گسترده در فضای مجازی و خبرگزاری های رسمی منتشر شد از مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دعوت کردند در این روز مبارک به جمع آنها آمده و پس از گذشت قریب به ۶ سال از عمر دولت تدبیر شنونده ی مطالبات آنها که همواره رکن اصلی انتخابات بوده اند، باشند.

خوشبختانه مدیر کل محترم ازآنجا که عملا و قلبا به گفتمان اصلاحطلبی اعتقاد دارند و مدت بسیار کوتاهی این مسئولیت را پذیرفته است با ارسال پیامی حضور در جمع جوانان را مایه ی افتخار و مباهات دانستند و به دعوت جوانان پاسخ مثبت دادند.

در این جلسه که در فضایی بسیار مناسب، با برنامه ریزی کاملا منسجم و منظم و همکاری برخی مدیران شجاع وهمسوی با دولت برگزار گردید. جوانان انتقادات، پیشنهادات و مطالبات خویش را با مدیر کل محترم در میان گذاشتند که مشروح این جلسه با تمام جزئیات آن و تصاویر مربوطه منتشر گردید این حرکت گویای پویایی فعالیت های سیاسی و مدنی در کهگیلویه ی بزرگ و حمایت جوانان از مجموعه ی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تا زمانی می باشد که عملکردی مقبول داشته باشند.

اعلام میداریم که در راه دشوار و پر پیچ و خم پیش روی تیم جدید دولت در استان همراه و همگام آنها خواهیم بود و انتظار داریم مسئولین نیز به وعده های خویش که توجه جدی به جوانان حامی دولت است در کمترین زمان ممکن عمل کنند.

درپایان ؛

کسانی که تخریب نامه و سیاه نمایی خود را به نام (مجموعه ی جوانان اصلاحطلب ) در فضای مجازی منتشر میکنند لطفا اسامی این جوانان را نیز منتشر کنند تا یقین پیدا کنیم هدف آنها حسن نیت و دلسوزی برای نظام و دولت تدبر و امید است نه همسویی با بدخواهان و سنگ اندازان دولت با تشکر فراوان

شهریار جمالی

به نمایندگی از جوانان اصلاحطلب حاضر در جلسه ی مذکور.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت