پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 شهریور 1397 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 40159

پایانی بر اما و اگرها/دمیدن روح تازه در کالبد پتروشیمی دهدشت/قرارداد کل طرح با شرکت صنعتی نارگان منعقد شد

سرانجام رایزنی ها و تلاش گسترده و شبانه روزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با لطف خدای بزرگ، به ثمر نشست و پتروشیمی دهدشت تعیین تکلیف نهایی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرانجام رایزنی ها و تلاش گسترده و شبانه روزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با لطف خدای بزرگ، به ثمر نشست و پتروشیمی دهدشت تعیین تکلیف نهایی شد.

نماینده مردم شریف کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو باصدای جنوب گفت:

با مساعدت و دستور ویژه مهندس زنگنه وزیر نفت و همکاری مناسب مدیر عامل و مسئولان هلدینگ خلیج فارس جلسه نهایی قرارداد کل پتروشیمی دهدشت برگزار و به برنده مناقصه(شرکت صنعتی نارگان) واگذار و اعلام گردید.
نایب رئیس کمیسیون انرژی اظهار داشت:
این قرارداد بصورت E P C F ( مهندسی، تهیه کالا، اجرا و تأمین منابع مالی) و به ارزش ۲۷۷ میلیون یورو منعقد شده است.
سردار هاشمی پور افزود: لازم میدانم درابتدا از صبر و حوصله و همکاری همه جانبه مردم، همکاری ویژه و حسن نیت جناب مهندس بیژن نامدار زنگنه که دو مرحله از این طرح صنعتی بازدید و حضور پیدا کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و برایشان اجر و پاداش اخروی از خدای سبحان مسئلت نمایم.
هاشمی پور همچنین از همکاری های ارزشمند مهندس ربیعی مدیر عامل هلدینگ، مهندس اشرف زاده مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری، مهندس یزدانی مدیر عامل پتروشیمی دهدشت، مهندس ساکی رئیس هیئت مدیره، مهندس بابایی M C، دکتر احمدی استاندار، فرمانداران کهگیلویه، (فعلی و سابق) و همه مسئولان و دست اندرکاران، بویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه، تقدیر و تشکر کرد.
وی درپایان اظهار کرد:مردم عزیز بدانند که روند اجرای پتروشیمی دهدشت به امید و فضل پروردگار در مسیر اصلی و پیشرفت قرار گرفته و هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت