پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 شهریور 1397 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 40309

سیدعادل رهبریان خبر داد:

«کلاب چاروسا» مقصد بیست و ششمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه/اختصاص اعتبار چشمگیر به پایگاه امداد جاده ای در شورای برنامه ریزی شهرستان

نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه ظهر امروز برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای طرح «ارمغان مهر» در روستاهای شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح به مناسبت فصل بازگشایی مدارس و نیاز دانش‌آموزان مناطق محروم به تهیه اقلام مورد نیاز تحصیلی اجرا می‌شود.

سیدعادل رهبریان اظهارکرد:در این طرح لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان از قبیل نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر با همکاری خیرین تهیه و توزیع می‌شود.

رهبریان بااشاره به استقبال چشمگیر مسئولان ارشد استانی و بازتاب کشوری کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت:بیست و ششمین کاروان سلامت  هفته آینده در روستای محروم «کلاب» از توابع بخش چاروسا اجرا خواهد داشت.

وی، با بیان اینکه این کاروان متشکل از پزشک عمومی، پزشک ارتوپد، ماما و پرستار، مربی امداد و کمک‌های اولیه است، تصریح کرد: معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان، فرماندار شهرستان، بخشدار، امام جمعه قلعه‌رئیسی و جمعی از خبرنگاران کاروان را درروستای ۴۵ خانواری «کلاب » همراهی می‌کنند.

رهبریان افزود:تیم خیرین سلامت هم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی قشر بانوان حضور خواهند داشت.

سیدعادل رهبریان با اشاره به اجرای کاروان‌های سلامت در روستاهای محروم شهرستان گفت: تاکنون ۲۵ کاروان به روستاها اعزام شده و خدماتی از جمله ویزیت و توزیع داروی رایگان، توزیع سبد غذایی،البسه و اقلام بهداشتی ارائه شده است.

این مسؤول گفت: کاروان‌های سلامت ضمن ارائه این خدمات باعث شناسایی مشکلات و مطالبات مردم و انعکاس از طریق رسانه‌ها شده که تاکنون بازخوردهای خوبی داشته است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی جمعیت هلال‌احمر طی هفته دولت یادآور شد:با نگاه ویژه سیدامان الله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، تعمیر و بازسازی ساختمان اداره با اعتباری افزون بر ۵۰۰میلیون ریال انجام و به بهره‌برداری رسید.

رهبریان اجرای پروژه احداث پایگاه امداد و نجات قلعه‌دختر را از مهمترین پروژه‌های جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد و گفت: امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با حمایت بی دریغ دکتر نیکبخت فرماندار کهگیلویه اعتبار خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت