پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 شهریور 1397 ساعت 00:06:: شناسه خبر: 40329

پرداخت ماهانه ۲۷۰ میلیارد ریال حقوق و مستمری به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

نورمحمدی اظهارکرد : بازنشستگان نقش ویژه و مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارند  و تجارب گران بهایی را در سالیان طولانی فعالیت خود اندوخته اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان گفت : در حال حاضر ۱۲ هزار و ۳۰۰ خانوار بازنشسته و مستمری بگیر در استان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند که علاوه بر مستمری ماهانه و خدمات درمانی خدمات دیگری چون پرداخت وام های ضروری ، بیمه تکمیلی درمان ، اعزام به سفرهای زیارتی و سیاحتی و… نیز به آنان ارایه می شود.
نورمحمدی اظهار داشت : دوران بازنشستگی آغاز یک تحول بزرگ در عمر هر فرد است و می توان با برنامه ریزی صحیح و نشاط آور ، از این دوران به نحو مطلوب استفاده کرد .
وی بازنشستگان را سرمایه های ارزشمند جامعه و گنجینه های خرد و تجربه توصیف کرد و افزود : استفاده از تجربه های بازنشستگان مسیر رشد و تعالی جامعه را هموارتر می کند .
مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را ایجاد نشاط و شادابی در بازنشستگان و نشانه ی توجه ویژه ی سازمان تامین اجتماعی به سلامت آنان دانست و گفت : بازنشستگان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و سلامت و نشاط آنان باید همواره مورد توجه قرار گیرد .
نورمحمدی افزود : بازنشستگان نقش ویژه و مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارند  و تجارب گران بهایی را در سالیان طولانی فعالیت خود اندوخته اند و تجربه و تدبیر آنان می تواند به عنوان پشتوانه ، چراغ راه و تکیه گاه نسل جوان امروز و فردای کشور قرار گیرد .

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت:هر ساله این همایش به مناسبت ۲۵ ذی الحجه در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می شود .
پیش از برگزاری این همایش ، شرکت کنندگان از ابتدا تا انتهای پارک مهرورزی یاسوج را پیاده روی کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت