پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 شهریور 1397 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 40373

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:

بودجه نهادهای متولی فرهنگ ناچیز و شرم آور است

نایب رئیس کمیسیون انرژی، نیاز امروز کشور را وحدت و همدلی دانست و افزود:
لازمه ایجاد زیر ساخت ها و امور عام المنفعه در حوزه های مختلف، تلاش عمومی، فارغ از مسائل قومی و جناحی است و در این صورت است که امید به زندگی و توسعه حاصل می گردد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ضریح مطهر امامزاده یحیی (ع) با حضور نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ و شرکت مردم مومن و خداجوی نصب شد.

حجه الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تشکر از خدمات نماینده، و با بیان اینکه مردم برای رفع مشکلات، چشم امیدشان به نماینده است، گفت:

انتظار سادات امامزاده یحیی (ع) زیر سازی و آسفالت جاده روستا به سمت قلعه گل و رفع مشکل آب روستا است که خطر تلف شدن دام های آنان را نیز به دنبال دارد.

سردار هاشمی پور نیز در این همایش باشکوه گفت :فرهنگ و اقتصاد از نظر مقام معظم رهبری اولویت مسئولان و چشم انداز آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که متاسفانه مقوله فرهنگ، مورد بی مهری و کم توجهی قرار می گیرد و بودجه نهادهای متولی فرهنگ نیز ناچیز و شرم آور است.

نماینده مردم در مجلس، ضمن تشکر از هیئت امناء، معتمدین روستا، خیرین و همه کسانی در تهیه، تدارک و نصب ضریح مساعدت و همکاری نموده اند،
اظهار داشت:خوشبختانه این همایش ها و نیز یادواره های شهیدان، در راستای فرمایشات و نظر رهبر معظم انقلاب است و در توسعه فرهنگ و تقویت بنیه ی معنوی مردم بسیار مفید و اثرگذار می باشد.

نماینده مردم در خانه ملت، ساخت زائر سرا، محوطه سازی همراه با ایجاد فضای سبز ، برای زائران و گردشگران را ضروری دانست و افزود:
با الگو پذیری از سایر اماکن مقدس و یا انتخاب مشاور، کار طراحی و تهیه نقشه را انجام دهید و برای احداث آن مبلغ ۵۰ میلیون تومان کمک می نمایم.

سردار هاشمی پور با اشاره به انتظارات به حق مردم، عنوان کرد:طول مسیر ارتباطی روستا تا قلعه گل، ۱۲ کیلومتر است که زیر سازی آن با پیگیری های مردم و از طریق دستگاه های وزارت نفت، پیشرفت خوبی داشته و ان شاءالله در سال ۹۸ ، کار آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.
آبرسانی به روستا نیز از طریق مسئولان مربوطه، مطالعه، کارشناسی، برآورد شود و به دفتر بنده تحویل گردد تا آن را از طریق سازمان آب و فاضلاب کشور به صورت جدی پیگیری نمایم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی، نیاز امروز کشور را وحدت و همدلی دانست و افزود:لازمه ایجاد زیر ساخت ها و امور عام المنفعه در حوزه های مختلف، تلاش عمومی، فارغ از مسائل قومی و جناحی است و در این صورت است که امید به زندگی و توسعه حاصل می گردد.

ضمنا به دلیل کمبود و نیاز مبرم مردم به آب آشامیدنی، دهیاری روستا از ناحیه ی سردار هاشمی موظف گردید که بمدت یک ماه تانکر حمل آب، اجاره نماید و هزینه آن نیز از سوی دفتر ارتباطات مردمی تأمین میگردد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت