پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 شهریور 1397 ساعت 17:06:: شناسه خبر: 40649

اختتامیه طرح هجرت ۳ دانش آموزی سپاه ناحیه کهگیلویه برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ضمن عرض تسلیت ایام الله محرم از تلاش همه بسیجیان، دانش آموزان و کسانی که در این طرح همکاری داشتند تقدیر کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز پنج شنبه ۲۲شهریور ۹۷به همت حوزه دانش آموزی شهید فهمیده دهدشت اختتامیه طرح هجرت ۳(پرکردن اوقات فراغت تابستانه دانش آموزان) در حسینیه ثارالله ناحیه کهگیلویه برگزار گردید.

در این برنامه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ضمن عرض تسلیت ایام الله محرم از تلاش همه بسیجیان، دانش آموزان و کسانی که در این طرح همکاری داشتند تقدیر تشکر کرد.

سرهنگ محقق زاده بیان کرد:این طرح به مدت ۴۰ روز و در قالب انواع مختلف برنامه و دوره ها وکلاس ها برای دانش اموزان برگزار گردید که از جمله به ارسال گروه های جهادی برای کمک به محرومین ،رنگ امیزی  واماده کردن مدارس برای سال تحصیلی جدید و کلاس های فن سخن وری ،برنامه های فرهنگی و ورزشی و آشنایی با بسیج اشاره کرد .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصل مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کهگیلویه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) اظهارکرد اگر کسی میخواهد شناختش کامل بشود و حب ومحبت امام حسین(ع)در دلش راه پیدا کند بایدراه روش وسیره امام حسین(ع)را قبل از شهادت حین شهادت وبعد شهادت مطالعه وخوب بشناسد و صرف نشستن در هیئات وعدم مطالعه شناخت را کامل نمیکند.

برپایه گزارش صدای جنوب، بهره گیری از توان ، نیرو و نشاط جوانان و نوجوانان برای سازندگی کشور، تقویت مبانی اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان و مشارکت آن ها در فعالیت های عمرانی و فضاهای آموزش و پرورش به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه، از اهداف اجرای طرح هجرت ۳ بود.

در پایان این برنامه از ۴۵نفر از بسیجیان،دانش آموزان شرکت کننده در طرح اساتید و مربیان وعوامل اجرایی برنامه ها تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت