پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 شهریور 1397 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 40732

منطقیان سکوت را شکست

استاندار ناکارآمد است/ادامه حضور احمدی نه به صلاح دولت است و نه به سود مردم!

نارضایتی بی سابقه اکثریت اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان از استاندار در این مدت، دلیل روشنی از ناکارآمدی و عدم توفیق آقای احمدی است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

«محمود منطقیان» از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکسال زمامداری این مسئولیت کارنامه قابل قبولی نداشته و نماینده مناسبی برای دولت تدبیر و امید نبوده است.

وی می گوید: نارضایتی بی سابقه اکثریت اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان از استاندار در این مدت، دلیل روشنی از ناکارآمدی و عدم توفیق آقای احمدی است.

مشروح نقطه نظرات این فعالی سیاسی به مناسبت سالروز انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی می آید:

چهره شاخص اصلاحات کهگیلویه و استان در گفتگویی پیرامون ارزیابی عملکرد استاندار در یکسال گذشته گفت: اگر وظیفه یک استاندار را تعامل سیاسی و اجتماعی، تلاش برای امنیت و آرامش اجتماعی، خرسندی مردم، شنیدن دیدگاههای اهل نظر، رایزنی و گفتمان و همفکری در کارها، توجه به نیازهای واقعی مردم، پرهیز از خودمحوری، شایسته‌سالاری در عمل، توجه به وحدت و همدلی در میان مردم و گروهها، پیگیری مطالبات مردم و درک نیازها و خواسته‌های آنها، تلاش برای پیشبرد برنامه‌های دولت متبوع و احترام به نظرات و اندیشه‌ها و تولید انگیزه برای ایجاد امید و کار سیاسی و ایجاد فضای مناسب اجتماعی برای بیان نیازها و دردهای خود، روحیه دادن به مدیران و فعال کردن پروژه‌ها، تلاش برای فراهم کردن زمینه نشاط اجتماعی و انتقادپذیری و شنیدن صدای مردم ، ایجاد بستر مناسب ارتباط با اقشارمردم از نزدیک و چهره به چهره با آنها و….. بدانیم، باید گفت که آقای احمدی کارنامه قابل قبولی ندارد و در این مدت نه وظیفه خود را بخوبی شناخته و نه نماینده مناسبی برای دولت تدبیر و امید بوده است بلکه روح و انگیزه و نشاطِ کار و فعالیت سیاسی را در فعالان و گروههای سیاسی و به ویژه در بین حامیان دولت به میزان زیادی از میان برده است.

وی ادامه داد: نارضایتی بی سابقه اکثریت اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان از استاندار در این مدت، دلیل روشنی از ناکارآمدی و عدم توفیق آقای احمدی است.

منطقیان اظهار داشت: استاندار در یکسال گذشته نسبت به فعالان سیاسی اصلاح طلب و حامیان دولت کاملا بی اعتنا بوده و به نظرات آنها بها نداده است و تنها سعی کرده با بند و بست با نمایندگان و حرکت‌های نمایشی از طریق رسانه‌ها، خود را کارآمد جلوه دهد

این فعال سیاسی بیان داشت: آقای احمدی با روش خودمحورانه خویش و بدون توجه و درک نظرات کسانی که برای روی کارآمدن این دولت تلاشها کرده اند، بسیاری را از رای دادن به رئیس دولت پشیمان و انگیزه کارسیاسی را از آنها سلب کرده است.

وی به نارضایتها از استاندار اشاره کرد و گفت: آقای احمدی به اصل توان و شایستگی و کارایی کمتر توجه کرده و با حذف غیرمنطقی نیروهای شایسته و اصیل و جایگزینی‌های کمتر مناسب، زمینه ناخرسندیها را فراهم آورده است.

منطقیان گریزی به وعده‌های استاندار زد و تصریح کرد: آقای احمدی وعده داده بود که در حوزه وزارت کشور تنها از نیروهای وزارت کشور استفاده نماید اما به وعده خویش عمل نکرد و تنها با قصد و نیت خاص نیروهایی را که از آموزش و پرورش آمده بودند کنار زد.

وی ادامه داد: در مدیریت کارآمد، اصل بر تشویق و ایجاد انگیزه است که ایشان هنرش در برخورد با مدیران، نمایش برتری و اقتدار و توپ و تشر و به نوعی تحقیر است که این روش موجب افت انگیزه و کار مفید در مدیران شده است.

چهره شاخص اصلاحات کهگیلویه بیان داشت: در حوزه سیاسی با توجه به ماهیت اصول‌گرایی که استاندار دارد در عمل برای اختلاف و متلاشی کردن جریان اصلاح طلب گام برداشته و در این مدت این روش را در کارنامه خود آشکارا ثبت کرده است.

وی افزود: اگر آقای احمدی نماینده خوبی برای دولت بود در این مدت برای تقویت فعالان سیاسی و به ویژه حامیان دولت می کوشید و زمینه خرسندی و وحدت آنها را فراهم می‌کرد که نه تنها این کار را نکرد بلکه برعکس عمل کرد.

منطقیان به عدم تحمل استاندار در شنیدن صدای منتقدان اشاره کرد و گفت: آقای احمدی انتقاد را بر نمی‌تابد بلکه انتقاد را با انتقام پاسخ می‌دهد. در حالی که خویشتن‌داری و دوری از خودبینی و خودرایی، باید از صفات برجسته مدیران خوب و به ویژه یک استاندار شایسته باشد و آن که این صفت مهم را ندارد سزاوار نیست بر صندلی مدیریت تکیه زند.

این فعال سیاسی ادامه داد: به نظر من حاصل کار آقای احمدی در این یکسال، دمیدن روحیه یاس و ناامیدی در فعالان سیاسی استان و بی انگیزه کردن آنها برای کار سیاسی در آینده، آسیب به وحدت و همدلی در میان حامیان دولت و اصلاح طلبان و تضعیف پایگاه دولت درمیان مردم و به ویژه درمیان اصلاح طلبان و حامیان دولت بوده است.

منطقیان به ابهامات اصلاح‌طلبان در رای به دولت اشاره کرد و گفت: اکنون بعد از یکسال و اندی که از عمر دولت دوم آقای روحانی می گذرد جا دارد که اصلاح طلبان و حامیان دولت و به ویژه اصلاح طلبان و حامیان دولت در کهگیلویه از خود بپرسند که حاصل کار و تلاشهای شبانه روزی ما برای روی کارآمدن دولت آقای روحانی چه بود؟

وی ادامه داد: ای کاش می‌دانستیم که نتیجه کار، بی‌وفایی و نقض پیمان و شعارهاست و کسانی در این دولت روی کار می‌آیند که به جای حق شناسی و نوازش، به روی ما سیلی می‌زنند و اصل خدمت و پاداش را به راحتی و ناجوانمردانه نقض می کنند. آیامنطقی است که بار دیگر خود را برای روی کارآمدن کسانی به دردسر اندازیم که معنی عهد و پیمان و جوانمردی و وفا را نمی‌دانند و به آسانی آن را زیر پا می‌گذارند؟

چهره شاخص اصلاحات استان در توصیه‌ای به استاندار گفت: به نظربنده بهترین خدمتی که آقای احمدی می تواند به دولت و مردم این استان نماید، این است که ترتیبی فراهم نماید تا جمعیت بیشتر در جای دیگری از سرزمین ایران از وجودش بهره ببرند و ما را از فیضِ کثیرخود محروم نمایند، چرا که ادامه حضور جناب احمدی در این استان نه به صلاح دولت است و نه به سود مردم و نه کمکی به توسعه این استان خواهد کرد.

افتو نیوز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت