پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 شهریور 1397 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 40786

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه سامد پاسخگوی درخواست های مردمی خواهد بود+جزئیات

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در تلاش است تا به شکل ماهانه برنامه ریزی برای حضور مدیران ذیربط پای میز پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی را فراهم کرده و از این طریق کمکی ولو ناچیز در راستای دسترسی آسان و سریع مردم با مسئولین را فراهم نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل بازرسی, مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:طی برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده روز سه شنبه ۲۷ شهریور از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۲ ساعت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بصورت زنده و مستقیم پاسخگویی نظرات و درخواست های مردمی تحت سامانه سامد (مرکز ارتباطات مردمی و دولت) از طریق شماره گیری تلفن ۱۱۱ میباشد.
محمود مومن نسب گفت:از مردم شریف استان تقاضا دارم با توجه به محدودیت زمان تماس و اینکه سیستم در زمان ۴ دقیقه مکالمه بصورت اتوماتیک قطع می گردد,

وی تاکید کرد:مخاطبان سعی نمایند صحبت و یا درخواست خود را در زمان ۴ دقیقه قبلا آماده و با مقام مسئول در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مطرح کنند.

محمود مومن نسب ادامه داد:مردم، درخواست ها و تقاضاهایی را مطرح نمایند که امکان اجرایی و عملی شدن آنها وجود داشته باشند.
برپایه گزارش صدای جنوب، ۴ دقیقه زمان منظور شده به صورت مشترک شامل فرد تماس گیرنده و مقام پاسخگو در مرکز ارتباطات مردم و دولت میباشد. بنابراین کسانی که قصد ارتباط تلفنی با معاون استاندار از طریق این سامانه را دارند تاکید می شود حتما زمان مکالمه را در نظر داشته باشند.
لازم به ذکر است با توجه مشکلات ایاب و ذهاب مردم جهت پیگیری خواسته های قانونی خود,  حوزه عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در تلاش است تا به شکل ماهانه برنامه ریزی برای حضور مدیران ذیربط پای میز پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی را فراهم کرده و از این طریق کمکی ولو ناچیز در راستای دسترسی آسان و سریع مردم با مسئولین را فراهم نمایند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت